وبلاگ

ضعف در بسته بندی عسل مازندران – چاپ و نشر آنلاین

فهرست مطالب

[ad_1]

بسته بندی عسل مازندران
hodis

تولیدکننده عسل و فعال در صنعت زنبورداری با اشاره به اینکه عسل باکیفیت در استان تولید می شود، نبود برندسازی و ضعف در بسته بندی  عسل مازندران را از مشکلات این صنعت بیان کرد.

به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از بازار محمد عمرانی، با بیان اینکه مازندران مهد زنبور عسل به شمار می رود، اظهار داشت: وجود گونه های گیاهی متنوع، کیفیت تولید عسل را در استان با سایر مناطق متمایز کرده است.

وی با عنوان اینکه پوشش گیاهی مازندران از آویشن، خرگوشک، سریشک، واریجه و سایر گیاهان پوشیده شده است، افزود: تولید عسل در مناطق مختلف استان انجام می شود.

وی شمار زنبورستان های استان را هفت هزار و ۱۸۸ واحد ذکر کرد و گفت: در حال حاضر بیش از ۶۳۸ هزار کلنی زنبور عسل در استان وجود دارد و به تولید محصول مشغول هستند.

بیشتر بخوانید:

آشنایی با انواع کاغذ بسته بندی

بسته‌بندی سن ایچ با تکنولوژی جدید

 

مشکلات بسته بندی  عسل مازندران

این عضو اتحادیه زنبورداران مازندران با اشاره به اینکه صنعت تولید عسل در استان با مشکلاتی از جمله نبود برند مناسب و بسته بندی روبرو است، گفت: در حال حاضر بیشترین سود از فعالیت زنبورداری را واسطه ها به جیب می زنند.

وی با عنوان اینکه پوشش گیاهی مانند آویشن و واریجه سبب تولید عسلی با کیفیت خاص در مازندران می شود، افزود: این درحالیست که از نظر  بسته بندی  عسل مازندران و برندسازی دارای ضعف و مشکل هستیم.

وی با اظهار اینکه ۸۵ درصد گرده افشانی گیاهان زارعی و دارویی با زنبور گره خورده است، از مسئولان خواست تا در زمینه برندسازی تولید عسل در استان برنامه ریزی داشته باشند.

header footer bg1

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب