نمونه کارها ، نخست می تواند یک تضمین کامل برای توانایی این شرکت در امر تبلیغات باشد و یک دلگرمی جهت سفارشات شما به این شرکت.
شما با مطالعه این کاتالوگ بیشتر در رابطه تبلیغات محیطی اطلاعات کسب خواهید کرد
پروژه تبلیغات محیطی در نقطه خرید
آيا ميدانيد امروزه 75 % خريداران در فروشگاهها تصميم به خريد محصولي ميگيرند؟
تبلیغات در نقطه خرید ،یکی از موثرترین ابزارهای ارتقاء فروش است .
در یک نظر سنجی مشخص شده است،56 درصد خریداران از کالاهای عمومی
و 62 درصد از خریداران خواروبار به موارد تبلیغی در نقطه خرید توجه می کنند .
ازاين نظر تبليغات در نقطه فروش اهميت روزافزوني يافته است.
همانطور که از نامش مشخص است POP Advertising یا تبليغات در نقطه فروش به آن دسته از تبلیغاتی مربوط می شود که در فروشگاهها و محلهای خريد صورت می گیرد.
POP در سالهای اخیر در كشور ما نيز رشد مطلوبی را تجربه کرده است و این امر مرهون تلاشهای بسياري در زمينه تبلیغات در نقطه فروش بوده که به طور موکد بر پیامی تحت عنوان فروش (3/4) تاکید شده است.
این پیام بدين معنا بوده که سه چهارم تصمیمات مشتریان برای خرید کالا یا خدمت در نقطه فروش شکل می گیرد.
مطالعات نشان داده است که تبليغات در جذب مشتری به فروشگاه موثر است اما استراتژيهای در نقطه فروش هستند که مشتری را به سمت خرید محصول هدایت می کنند .
به روشهای مختلفی می توان محصول را در نقطه فروش ( POP ) به نمايش گذاشت در بسیاری از سوپرمارکتهای بزرگ و کوچک نمونه هایی از تبلیغات در نقطه خرید را دیده اید ، شاید بتوان یکی از بهترین نمونه های آن را استیکرهای تبلیغاتی و استندها نام برد استیکرهای تبلیغاتی که دقیقا در همان محل خرید شما قرار دارند و در لحظه خرید شما را به شدت ترغیب خواهند کرد.
این استندها بیانگر مفهوم تازه ای به نام مغازه هایی در درون یک مغازه می باشند .
مزیت استفاده از انواع استیکرهای تبلیغاتی آن است که نسبت به رسانه های ديگر هزینه بسیار پائین تری را به خود اختصاص می دهند ، در مقابل مخاطبینی بیشتری با آن ارتباط برقرار می کنند و سطح جغرافیایی گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهد و در مدت زمان طولانی در معرض دید مخاطب قرار خواهد گرفت.
تبلیغات محیطی یک روش عالی برای دست یابی به افراد در مکان های زندگی، کار و بازی آنهاست.
تبلیغات محیطی، رسانه ای است که در همه جا حضور دارد و هنگامیکه خلاقیت با آن ترکیب شود، محیط های تبلیغاتی جدیدی را ایجاد می کند که قبلا وجود نداشته اند. محیط های تبلیغاتی که می توانند افراد را در مسیرشان متوقف سازند.
با ادغام این رسانه های سنتی و غیر سنتی، محیط بیرون طیفی از انتخاب های رسانه ای را ارائه می دهد که بی نظیر هستند.
انتخاب ها و ترکیبات تنها به وسیله ی تصور ما محدود می شوند.
بیشتر افراد 70 درصد وقتشان را در خارج از منزل می گذرانند
این روزها مردم، زمان زیادی را خارج از منزل می گذراند،
با این وجود بودجه های تبلیغاتی بسیار اندکی صرف تبلیغات محیطی می شوند.
مردم برای خرید به مجتمع های تجاری به صورت مداوم رفت و آمد دارند
به علت تردد زیاد مردم در آن ، مکانی مناسب جهت تبلیغات محیطی هستند
مغازه ها به علت قرار گرفتن در معابر عمومی و تردد زیاد مردم یکی از بهترن مکان ها برای به نمایش در آوردن تبلیغات محیطی می باشد .
از قدیم CPM (هزینه برای هر هزارنفر) برای تبلیغات محیطی یکی از کم هزینه ترین موارد بوده است،
به طوریکه تنها نسبت به تبلیغات رادیویی در رتبه دوم قرار می گیرد.
این امر برای تبلیغ کنندگان چه معنایی دارد؟
دسترسی به افراد بیشتر با هزینه ی
کمتر. بسیار ساده است، درست است؟
مصرف کنندگان از محیط آگاه هستند. همانطور که آنان زندگی روزمره شان را می گذرانند، از تبلیغاتی که مشاهده می کـنند یادداشت برداری می کنند. این گراف آمار روبرو شدن مصرف کنندگان با رسانه های خاص را نشان می دهد که توسط آنها گزارش شده است.
برخلاف تلویزیون، رادیو و یا صنعت چاپ، تبلیغات محیطی رسانه ایست که نمی تواند خاموش شود یا خاتمه داده شود.
مشاهده کنندگان نمی توانند در حین عبور از کنار یک تبلیغ محیطی یا ورود به محدوده ی دید استیکر های تعبیه شده به صورت استراتژیک-مانند بیلبوردها- آنها را رد کنند. در مورد تلویزیون، رادیو، صنعت چاپ و اینترنت، مصرف کنندگان دارای
این اختیار هستند که کانال را عوض کنند، تبلیغ را رد کنند ، آن صفحه را رد کنند (یا از بین ببرند) و یا صفحه
مرورگر را ببندند.
در تبلیغات محیطی مصرف کنندگان به فضاهای تبلیغاتی کنترل ندارند.
این امر به تبلیغ کنندگان این قدرت را می دهد که چگونه و کجا یک تبلیغ را به نمایش بگذارند.
تبلیغات محیطی به تبلیغ کنندگان کنترل بیشتری بر فضای تبلیغاتی شان می دهد، از طریق
تاثیر استفاده از استیکر های تبلیغاتی مختلف.
این در حالیست که رسانه های تبلیغاتی دیگر کنترل
کمتری را به تبلیغ کنندگان ارائه می کنند!
با وجود رفت و آمد مردم در مکانهایی که دسترسی به تلویزیون و رادیو کم است و بالا بودن هزینه تمام شده برای تبلیغات در این رسانه ها و قدرت مردم در کنترل کردن یا رد کردن تبلیغات در آن ،می توان گفت که مقرم به صرفه نخواهد بود .
به علت مشغله زیاد مردم وقت زیادی را بیرون از منازل خود سپری می کنند و طی تحقیقات به عمل آمده به ندرت مردم از تبلغات در تکنولوژی ها و بیرون از محل سکونت توجه می کنند . یک مشکل اساسی برای ارسال و دغدغه همه اسپم شدن ایمیل هاست ، به علت تبلیغات جعلی در فضای مجازی ، اعتماد مردم به این رسانه پربازدید نیز بسیار کم شده است پس در نتیجه خریداران اصلی کمتر از این تکنولوژی ها استفاده خواهند کرد .
میانگین مطالعه چه کتاب و یا روزنامه و مجلات در کشورمان بسیار پایین بوده و اکثر مردم وقت کمتری را بابت مطالعه این گروه از رسانه ها انجام قائل می شوند .
تبلیغات محیطی
کمترین هزینه را در بر خواهد داشت
ماندگاری بالا
جذب بالای مخاطب
کمک به بالا بردن قدرت فروش در آخرین نقطه
در طولانی مدت باعث جذب بیشتر مشتریان می گردد
همراه بودن با مشتری در همه اماکن ( فروشگاه ها ، پارک ها و ... )
انعطاف پذیری بالا در ایجاد خلاقیت تبلیغاتی
دسترسی به افراد بیشتر با هزینه های کمتر
کنترل بیشتری بر مشتری خواهد داشت
زمان انقضا ء یا پایان سفارش ندارد
مجموعه ی تبلیغاتی کوروش پرینت متشکل از :
1 - چاپخانه ( دستگاه های چاپ اکو سالونت )
2 - گروه مشاور در امر تبلیغات محیطی ( میدانی )
3 - تیم تحقیقات بازار
4 - تیم ویزیتوری
5 - گروه طراحی
6 - تیم اجرای نصب حرفه ای
7 - تیم بازرسی