وبلاگ

پانزده سال صعود چاپ نقش الماس – چاپ و نشر آنلاین

فهرست مطالب

[ad_1]

چاپ نقش الماس
hodis

کربن تحت فشار و حرارت بسیار زیاد الماس می شود. الماس سختی بیش از حدی کشیده تا در عین زیبایی شگفت انگیز، سخت ترین جسم جهان باشد؛ وه که چه زیباست نقشی که الماس می زند. چاپ نقش الماس در روز الماسی خود خاطرات زیبایی را زینک گرفت و با مرکب دوستی بر کاغذهای قلب حاضرین که گرماژ متفاوتی داشتند چاپ زد، بدون اینکه هیچکدام از آنها پشت بزند! خاطر بسیاری از حضار در روز الماسی، نقره کوب و طلاکوب و الماس نشان شد.

چاپ نقش الماس پیش از نوروز خاطرات تلخ 96 را از لوح خاطر همگان برش زد. الماس ها این بار هم نقشی ماندگار زدند.

مجتمع چاپ نقش الماس به مناسبت پانزدهمین سال فعالیت خود در روز جمعه 18 اسفند ماه در هتل بزرگ ارم جشن باشکوهی برگزار کرد. این جشن به مجری گری احسان کرمی و هنرنمایی حسن ریوندی برگزار شد و خاطره روزی الماسی را در ذهن مخاطبین حک کرد.

در جشنواره ی پانزدهم مجتمع چاپ نقش الماس جمعی از بزرگان صنعت چاپ چون بابک عابدین (رئیس اتحادیه ی صادرکنندگان صنعت چاپ)، جلیل غفاری رهبر (رئیس اتحادیه ی صحاف)، حسین میرباقری (رئیس اتحادیه ی فروشندگان کاغذ و مقوا)، بهمن پورمند، میریونس جعفری (اعضای هیئت مدیره ی اتحادیه ی چاپخانه داران تهران)، دکتر محمد علیخانی (عضو شورای شهر تهران و رئیس کمیسون عمران و حمل و نقل) و دکتر حسین وزیری (از مدیران شهرداری تهران) حضور داشتند.

چاپ نقش الماساحسان کرمی مجری، بازیگر، صداپیشه و خواننده شناخته شده ی تلویزیون و رادیو اجرای روز الماسی را به عهده داشت و قبل از هر چیز روایت گر یادداشت برادران حاجیلو، مدیران مجتمع چاپ نقش الماس بود.

                    همت بلند دار که مردان روزگار         از همت بلند به جایی رسیده اند

tehran exhibitio 2021

در ابتدا تنها یک رویا بود، یک رویای بزرگ با پشتوانه ی سرمایه ای کوچک؛ سرمایه ای کمتر از مخارج امروز یک ماه خانواده ای متوسط، اما بعد از شروع در ذهن ما دیگر تنها یک رویا نبود. فکر ما پر بود از امید، امید به آینده ای روشن، پر بود از اعتماد، اعتماد به نیروی جوان، پر بود از ایده، ایده هایی سرشار از نوآوری و فکر ما تنها نبود، در کنارش انرژی بود، انرژی که حاصلش تلاش بود، تلاشی که کار شبانه روزی را طلب می کرد.

چاپ نقش الماسهمان شبانه روزهایی که با غرق شدن ما در کار، به دقایقی سپری می شد. دقایقی که خستگی نداشت و این ها تنها نبودند، دل هم بود. دلی که برای وطن و هموطن می تپید. هموطنی که لایق یک وطن ثروتمند بود، وطنی که باید پیشرفت می کرد، هموطنی که نباید نیروی کارش هدر می رفت، نیروی کاری که باید در وطنش صرف می شد و اینها تنها نبودند، خدا بود و خدا، همه خواست و فرمان خدا بود.

خدایی که گفت: وَأَنْ لَيْسَ لِلِنْسَانِ إِلَّ مَا سَعَى وَأَنَّ سَعْيَهُ سَوْفَ يُرَى

«و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره ی کوشش و تلاش خود را خواهد دید » (سوره النٌجم، آیات 39 و 40 ).

خدا به وعده اش عمل کرد و ما رویایی را که جز ما کسی آن را باور نداشت، به عمل و ثمر رساندیم. امروز با گذشت پانزده سال، آن کارگاه کوچک، چاپخانه ای شده که لقب بزرگ ترین تولیدکننده  فرم های عمومی در خاورمیانه را یدک می کشد. چاپخانه ای که رزق صدها خانواده را مستقیم و ده ها هزار خانواده را غیر مستقیم تامین می کند.

چاپ نقش الماسچاپخانه ای که محل صدور محصول به کشورهای خارجی است. چاپخانه ای که در کارنامه ی خود لیستی از اولین ها را دارد؛ اولین گارانتی چاپ فرم های عمومی، اولین لمینیت های برجسته، اولین فرم عمومی تراکت، اولین فرم عمومی پی وی سی (PVC)، اولین فرم عمومی شش ساعته، اولین کارت ویزیت دور گرد، اولین فرم بند اتوماتیک، اولین سیو مکانیزه، اولین تطابق رنگ بالای 85 درصد، اولین کارت ویزیت فوری، اولین چاپخانه  آنلاین و صدها اولین دیگر و این اولین ها نقاشی یک اولین است.

اولین چاپخانه ی ایرانی که دین خود به مشتری را می شناسند، می دانند که هر چه دارد از برکت اعتماد مشتریاش دارد که می خواهد این اعتماد را پاس بدارد، می خواهد مشتری محترمش را محترم بشمارد، می خواهد مشتری حقوقش را بشناسد و این تحولی است که این چاپخانه در خود ایجاد کرد که این حقوق معرفی شد و مشتری در هر جایی حتی غیر از چاپ نقش الماس آن را توقع کرد. این درست است؛ مشتری باید بداند که حق دارد بهترین خدمات، بیشترین سرعت، بالاترین احترام و برترین کیفیت را از فروشنده بخواهد و این رویایی بود که به ظهور رسید.

امروز اما رویاها تمامی ندارد، مفتخریم که در پانزدهمین سالگرد تاسیس چاپ نقش الماس اعلام کنیم که نقش الماس، دیگر تنها یک چاپخانه ی بزرگ نیست، نقش الماس یک صنعتگر است. اولین خط تولید طلق و سلفون های مات و براق حرارتی در کشور، به زودی با نام گروه صنعتی تولیدی نقش الماس در شهرک صنعتی کاسپین قزوین راه اندازی خواهد شد.

امید است با استفادهی بهینه از منابع انسانی، مادی و معدنی کشور که به حق نعمات خاص خدادادی است؛ همگی بتوانیم خطی در دفتر نقاشی پیشرفت، آبادانی و ثروت کشور رسم کنیم تا امضایی باشد از ما بر تاریخ پر افتخار ایران اس امیمان برای آیندگان.

در این مقاله می خوانید

چاپ نقش الماسبرادران حاجیلو

مدیران مجتمع صنعتی و چاپ نقش الماس

بعد از صحبت های احسان کرمی، فیلم مستندگونهی کوتاهی از صحبت های مدیران چاپ نقش الماس به نمایش گذاشته شد که در آن مدیران این مجموعه از خود و کسب وکارشان، از آغاز و روند و انجامشان گفتند؛ مصطفی حاجیلو رئیس هیئت مدیره ی مجتمع چاپ نقش الماس در این فیلم اظهار کرد:

قبل از هر صحبتی بهتر است اشاره ای به سابقه و پیشینه چاپ نقش الماس داشته باشم. سن من و برادرم سعید در مرحله ای بود که باید وارد بازار کار می شدیم از همین رو به دنبال تحقیق و بررسی برای انتخاب شغل بودیم. نیمهی دوم سال 1381 بود که به واسطه ی سابقه ای که برادرم در کار چاپ سیلک اسکرین داشتند با سرمایه ای شش میلیون تومانی وارد کار پس از چاپ شدیم.

من برای ارائه ی سرویس بهتر به مشتریان و همکاران به چاپخانه ی نوآوران می رفتم و پای دستگاه های یک رنگ و دو رنگ مبتدی گری می کردم تا کار بهتر و سریع تر آماده شود و بتوانم UV آن را انجام دهم. یک مشتری به نام آقای خندهرو بودند که سفارشاتشان را به من نمی دادند اما یک روز کارهای چاپی ایشان به من ارجاع داده شد و من هم مثل همیشه با سرعت و کیفیت کار چاپی آماده شده را بردم و بعد از زدن UV و برش آن، سفارشات را قبل از ظهر به دفتر ایشان رساندم.

ایشان تماس گرفتند و گفتند سفارشات امروز را شما زدید؟ آیا می توانید هر روز با همین سرعت و کیفیت سفارشات ما را به انجام برسانید؟ جواب مثبت بود، قرارداد بسته شد و ایشان از آن روز تاکنون یکی از بهترین مشتریان ما هستند.

رفته رفته ما به فکر توسعه ی کار افتادیم و با مشورتی که با آقا سعید کردیم قرار بر این شد که وارد حوزه ی چاپ افست بشویم و دستگاه خریداری کنیم. برای انجام این کار من به بانک مسکن و شعبه ای که در آن حساب داشتیم رفتم و مسئله را با رئیس شعبه مطرح کردم. ایشان گفتند که بانک ما می تواند تا سقف 50 میلیون به شما وام اعطا کند. ما وام را گرفتیم و با آن یک دستگاه تک رنگ از ساری خریداری کردیم و در کوچه ی مقیمی جای بزرگ تری کرایه کردیم.

ما با بضاعتی محدود و آرزوهایی بزرگ کار را شروع کردیم و به جایگاه فعلی رسیدیم. در وهله ی اول همیشه نیتمان این بود که حق و حقوق کارگرانمان را رعایت کنیم و رضایت کامل آنها را کسب کنیم و الباقی را هزینه ی خودمان و سرمایه ی توسعه ی کارمان کنیم. ما با اتحاد و همبستگی چاپ نقش الماس را ارتقا دادیم و این را مدیون خداوند، اعتماد پدر و تلاش برادرانه می دانیم.

چاپ نقش الماس

فرد بعدی سعید حاجیلو، مدیر عامل مجتمع چاپ نقش الماس بود که پرونده ی سال ها تلاش مثمر را ورق زد.

من در دوره ی خدمت سربازی در چاپخانه ی هوانیروز بودم که مجموعه ای بزرگ و کامل بود و آنجا این لطف نصیبم شد که با تمامی دستگاه های چاپ آشنا شوم و تجربه اندوزی کنم. ما کار چاپ نقش الماس را با یک دستگاه UV و یک خشک کن آغاز کردیم و در ابتدا قاب های موتورسیکلت تولید می کردیم. شروع کار بود و ما سرمایه ای در دست نداشتیم، بیش از شش ماه به طور مرتب و بدون تعطیلی من و آقا مصطفی در شیفت های دوازده ساعته ی چرخشی پای دستگاه می ایستادیم و سفارش می زدیم.

اولین دستگاه ما یک خشک کن UV بود که یادم هست آن را به سه میلیون و 700 هزار تومان خریداری کرده بودیم. یک سیلک دو میلیونی دستگاه دیگری بود که ما در ملک 18 متری اجاره ای واقع در ظهیرالاسام به کار گرفتیم.

رفته رفته جذب بازار شدیم و به این فکر افتادیم که خودمان وارد کار فرم بندی شویم. تحقیق و بررسی های انجام شده نشان میداد افرادی که دست به این کار زده اند نهایتا بین شش ماه تا دو سال مجبور به تعطیلی و خروج از بازار شده اند ولی ما با اعتماد به ایده و فکر بکرمان و اتکا به پشتکار و توکلی که داشتیم از سال 1385 وارد این عرصه شدیم و تاکنون هم  پرقدرت ادامه داده ایم.

یک وام 50 میلیونی به ایده و تلااش ما اضافه شد که نقش بسزایی در پیشرفت چاپ نقش الماس داشت و چون چرخی محرک، کار ما را جلو برد. ما حتی برای گرفتن این وام مشکل داشتیم و مالک محل استیجاری ما سند خود را وثیقه گذاشت.

به طور کلی کارهای چاپی در آن زمان به شکلی سنتی به انجام میرسید و هنوز واحدی به شکل امروزی، مجتمع چاپ نشده بود. سفارشات توسط یک دفتر تبلیغاتی دریافت میشد و مراحل لیتوگرافی (مراحل پیش از چاپ)، چاپ، روکش های احتمالی، صحافی و برش (مراحل پس از چاپ) هر کدام در یک مجموعه ی جداگانه به ظهور می پیوست.

ما از همان ابتدا به قصد انجام امور در شکل یک مجتمع چاپ پا به عرصه ی توسعه نهادیم. هدفمان این بود که تمامی کارهای مربوط زیر یک سقف به انجام برسد تا ضمن افزایش سرعت، هزینه باطله ی کارها کاهش پیدا کند و کیفیت کار نیز کنترل شده و بالا برود.

خود من انسانی آرمان گرا و رویاپرداز بودم و نقشه ی راه را طوری تنظیم کرده بودم که به خواسته هایمان برسیم. به نظر من اتحاد، همبستگی و اعتماد بین برادران و از طرفی به کار بستن درست MIS و استفاده از تبلیغات مناسب، نیروهای متخصص و مدیران میانی کارآزموده و زبده بود که راه تعالی چاپ نقش الماس را هموار کرد و آن را به جایگاه فعلی رساند.

چاپ نقش الماسپس از سخنان مدیرعامل مجتمع چاپ نقش الماس این مهدی حاجیلو مدیر چاپخانه و نائب رئیس هیئت مدیره این مجموعه بود که خاطراتی از سال های آغازین تا امروز را یادآور شد.

به خاطر دارم که از راه مدرسه مستقیما به سر کار و به کمک برادران می رفتم. کار من از حدود ساعت دو بعدازظهر آغاز میشد و تا ساعت ده الی دوازده نیمهشب طول میکشید. شروع فعالیت ما در بخش پس از چاپ بود و مکانی را گرفته بودیم که به پاساژ شقایق و مرکز فرم بندی های عمومی نزدیک بود و سفارشات ما بیشتر از این مکان تامین می شد و همین آشنایی با حوزهی کار بود که ما را به سمت کار در زمینه فرم عمومی سوق داد.

ما برای پر کردن کار ماشین تصمیم گرفتیم یک دفتر تبلیغاتی تاسیس کنیم. به هدف رسیدیم و شش ماه پس از شروع کار دفتر بود که یک دستگاه دو رنگ به مجموعه اضافه شد و کار چاپ را نیز به انجام رساندیم و همین طور پله به پله کار را گسترش دادیم و حوزه فرم عمومی به عنوان کار اصلی ما مطرح شد.

به نظر من راز موفقیت ما قبل از هر چیز همدلی بین چهار برادر بود و بعد پشتکاری که هر کدام به نوبه ی خود در کار مصروف داشتیم. اعتماد کاملی بین ما در جریان بود که در موفقیت مان تاثیر مستقیم داشت. وظایف هر یک از ما به طور کامل مشخص بود و هر کس مسئولیتی را به عهده داشت؛ ما معتقدیم که هیچ کداممان به تنهایی توان راه اندازی چنین مجموعه ای را نداشتیم.

امروز کارکنان مجموعه ی نقش الماس در تهران و کرج به مرز 300 نفر رسیده اند که مدیریت این مجموعه با توجه به کیفیت و سرعت کاری که ما از خود نشان داده ایم تنها با هماهنگی ممکن است؛ هماهنگی که از همدلی و برادری ما منتج شده است.

چاپ نقش الماسدر ادامه ی بحث برخی از مشتریان و همکاران چاپ نقش الماس از این مجموعه و سابقه ی همکاریشان با آن گفتند.

علیرضا طرفی از مجموعه چاپ کیمیا:

مجموعه ی ما از اواخر سال 84 همکاری خود را با چاپ نقش الماس آغاز کرد. کار کردن مداوم ما با این مجموعه دلایل متعددی دارد که در جلب رضایت ما مفید واقع شده، اول آنکه شما در چاپ نقش الماس تنوع بالایی را مشاهده می کنید، این مجموعه گارانتی معتبری برای کارهای چاپی خود دارد، چاپ نقش الماس مدیریتی منظم و قوی دارد که مثلا در زمان دقیق تحویل سفارش بسیار موثر است.

به طور کلی مشتریان ما از کیفیت و سرعت کار راضی هستند و ما نیز از مجتمع چاپ نقش الماس که بانی ایجاد این حس است، کمال رضایت را داریم. برای این مجموعه ی بی نظیر و خوب آرزوی موفقیت روز افزون دارم.

حسین فردین از دفتر قندی تهران:

حدود 14 سال است که با مجموعه ی نقش الماس همکاری مداوم داریم. ما به دو دلیل عمده نقش الماس را برای فعالیت خود انتخاب کردیم، اول آنکه پرسنل خوب و حرفه ای دارد که از ابتدای ثبت سفارش تا بعد از اخذ آن کاملا پاسخگو هستند و دیگر آنکه کیفیت کار آنها بسیار بالا است و ما در زمان تحویل به مشتری از این لحاظ مطمئن هستیم.

چاپ نقش الماس تاکنون با موفقیت پله های صعود را طی کرده و من آرزو می کنم همین طور پر قدرت به کار خودش ادامه بدهد و بتواند در زمینه ی کارآفرینی بیش از پیش موفق باشد و نقش بسزای خود در زمینه ی چاپ را حفظ کند.

ایمان مزارعی نماینده ی چاپ نقش الماس در شهر شیراز:

قریب به ده سال است که بنده با مجتمع چاپ نقش الماس همکاری دارم. من این مجموعه را برای سرعت عمل، دقت و ظرافت، کیفیت و خوش قولی در زمان تحویل کارها انتخاب کردم. امیدوارم روند رو به رشد نقش الماس ادامه پیدا کند و همچون گذشته حامی مشتریان و همکاران خود باشد.

 

بعد از تصدیق حرفه ای گری نقش الماس توسط مشتریان و همکارانی که سابقه ی طولانی فعالیت با این مجموعه را دارند، کارکنان و مدیران میانی این مجتمع از راز موفقیت نقش الماس پرده برداری کردند. آنها مثل زمانی که با هم همکاری دارند تا کارها به نحو احسن به انجام برسد، منظم و دلچسب هر کدام راوی کلمه ای تا ساختن تعریف و ابراز حسشان بودند.

کار کردن در مجتمع چاپ نقش الماس به ما کار گروهی را یاد داد. به ما یاد داد که می توانیم دست به دست هم با تلاش و صبوری اشتباهات همدیگر را جبران کنیم تا به موفقیت برسیم. چاپ نقش الماس به ما پویا شدن و پویا ماندن را آموخت، ما فهمیدیم برای رسیدن به هدف باید خلاق باشیم و نوآوری کنیم. کار در چاپ نقش الماس به ما یاد داد که شخصیت آدم ها در بحران ها مشخص می شود و شکل می گیرد در نتیجه نباید از پیشامدها فرار کنیم.

مدیران مجتمع چاپ نقش الماس به ما آموختند که نباید ناامید شد. آنها در این راه پر فرازونشیب و سخت همیشه مشوق ما بودند و به کرات در گوش ما زمزمه می کردند که ما می توانیم و ما توانستیم، ما توانستیم.

چاپ نقش الماسپس از پخش فیلمی که حاوی صحبت های مدیران مجتمع چاپ نقش الماس، کارکنان و مشتریان ویژه ی آنها بود مجری مراسم، بابک عابدین، رئیس اتحادیه ی صادرکنندگان چاپ را به پشت تریبون دعوت کرد. او ضمن توضیحاتی در باب صنعت چاپ ایران از آشنایی خود با برادران حاجیلو گفت و نظراتش در باب این مجتمع چاپ موفق را به استحضار رساند.

بابک عابدین، رئیس اتحادیه صادرکنندگان صنعت چاپ ایران با خیرمقدم به کسانی که در جشن پانزده سالگی مجتمع چاپ نقش الماس حضور یافته اند، گفت: صنعت چاپ در ایران با داشتن ابزارهای چاپ آغاز شد، کم کم با پیشرفت هایی که صورت گرفت، این سرعت بود که باعث ایجاد رقابت شد و از فعالیت دستی به الکترونیک و از تک رنگ به چند رنگ رسید و کسانی که موفق شدند این نوآوری را در سیستم تولیدشان ایجاد کنند، توانستند در بازار به رقابت بپردازند و مابقی از بازار حذف شدند.

بعد از مدتی که همه به سرعت دست یافتند، این کیفیت بود که رقابت را بین چاپخانه داران بیشتر کرد و به یکی از ابزارهای تمایز و موفقیت تبدیل شد و در حال حاضر می بینیم که یکی از مهم ترین ابزارهای موفقیت در صنعت چاپ و بسته بندی در دنیا مارکتینگ و فروش موفق است.

اولین چاپخانه ایرانی که دین خود به مشتری را می شناسند می داند که هر چه دارد از برکت اعتماد مشتریاش دارد و می خواهد این اعتماد را پاس بدارد، می خواهد مشتری محترمش را محترم بشمارد می خواهد مشتری حقوقش را بشناسد و این تحولی است که این چاپخانه در خود ایجاد کرد، که این حقوق معرفی شد و مشتری در هر جایی حتی غیر از نقش الماس آن را توقع کرد

من از اول که با برادران حاجیلو آشنا شدم انگیزه و خلاقیتی را در آنها دیدم که  در من شوق ایجاد کرد. این مجموعه جلو میرفت و من شاهد پیشرفتشان بودم و احساس می کنم که آنها در صنعت چاپ کشور نوآوری ایجاد کردند.

زمانی که این دوستان شروع به فعالیت کردند هنوز استارت آپ ها در جامعه ی ما شکل نگرفته بود و در جامعه بین الملی نیز تازه آغاز شده بود ولی این مجموعه یک استارت آپ بود، یک هدف مشخص داشت و برای اولین بار آنها بودند که در کشور تکنولوژی آیتی، اینترنتی و فایل های الکترونیکی را با چاپ ادغام کردند.

 

من فکر می کنم یکی از رموز موفقیت آن ها وحدت بین مدیران مجموعه و برادران حاجیلو است که با تقسیم کار قسمتی، سیستم را پیش بردند. چاپ نقش الماس مصداق یک مجموعه پیشرو و موفق است و من از حالا تلألو بین المللی آن را پیش بینی می کنم.

چاپ نقش الماسروز روز درخشش الماس ها بود، جوایز بین ظیری که علاوه بر مطرح کردن نقش الماس به عنوان یک مجتمع حرفه ای و بزرگ، باعث مباهات صنعت چاپ بود. در این روز الماسی در چند نوبت جوایز بسیار نفیسی به کارکنان نمونه و مشتریان مجتمع چاپ نقش الماس اعطا شد. در وهله ی اول این کارکنان نمونه و سازندگان جایگاه رفیع نقش الماس بودند که مورد تشویق و قدردانی قرار گرفتند.

در ادامه با اهدای لوح تقدیر توسط مصطفی حاجیلو رئیس هیئت مدیره و سعید حاجیلو مدیرعامل، مهدی حاجیلو مدیر چاپخانه و هادی حاجیلو؛ از کارمندان نمونهی مجتمع چاپ نقش الماس تجلیل شد.

 

کارکنان نمونه چاپ نقش الماس 

محمد ملکی، مدیر دفتر سفارشات (هشت سال سابقه)

آرش حصاری، مدیر فروش (پنج سال سابقه)

مجید ریسمانچی، مدیر تولید کارت های هوشمند

همایون اکبری، سرپرست بخش فرم های عمومی (هفت سال سابقه)

رضا اشکیور، مدیر سالن (نه سال سابقه کار)

پرویز پروین مدیر بخش برش و بسته بندی (چهارده سال سابقه)

غلامرضا فلاحی، مسئول لیتوگرافی (شش سال سابقه)

مرتضی آرمیده، مدیر فروش (چهار سال سابقه)

مهرداد ماهری، مسئول جنیوس (سه سال سابقه)

امیر حصاری، سرپرست سالن چاپ (پنج سال سابقه)

مریم عربی، مسئول امور مالی (شش سال سابقه)

منیره پور مهدی، مسئول ارسال شهرستان (چهار سال سابقه)

مژگان بهرامی، کارمند نمونه (چهار سال سابقه)

سالار غلامی، مدیر حسابداری (چهار سال سابقه)

مریم عبدی، مسئول امور مالی (یازده سال سابقه)

چاپ نقش الماسچاپ نقش الماس

چاپ نقش الماسبعد از اهدای جوایز و قدردانی از کارکنان نمونه نوبت به تقدیر و اهدای جوایز مشتریان پر و پا قرص چاپ نقش الماس رسید. در روز الماسی به 15 تن از مشتریانی که از 15 تیرماه تا 15 اسفندماه بیشترین مبلغ خرید را از این مجتمع داشته اند تحت عنوان مشتریان الماسی، طلایی و نقره ای، جوایزی اهدا شد.

مشتریان الماسی این مجموعه، ایمان مزارعی از چاپ پررنگ شیراز، بیژن ابراهیم نژاد از چاپ شاپرک، حسین پاکنیا از چاپ هیرود، جلال محمدی از چاپ ایندو و محمد ابراهیم اباذری از چاپ پرنیا بودند که به هر یک از آنها یک گوشی آیفون 8 پلاس تقدیم شد.

مشتریان طلایی چاپ نقش الماس را بابک کیارستمی از چاپ پارسیان، حسین شاهین فر از چاپ کهن، حسین ناصری از طوس پرینت مشهد، سبحان کفاش پور از چاپ تندیس یزد و بهنام صالحی از چاپ دانشجو تشکیل می دادند که به هر یک از آنها یک گوشی آیفون 7 اهدا شد.

مشتریان نقره ای این مجموعه را هم محمد قاسمی از چاپ مرداد، شهاب شریفی از چاپ آویژه، امید آشنایی از چاپ پویان، پریسا غفارلو از چاپ اشل و فاطمه رجبی تشکیل دادند که به هر یک از آنها نیز یک گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اهدا شد.

چاپ نقش الماس

چاپ نقش الماس

اما جوایز به همین جا ختم نشد و در پایان، جوایز اصلی و ارزنده این مجموعه قرعه کشی شدند که طی آن 15 جایزه ارزنده به 15 نفر اهدا شد. جوایزی ارزنده که نه تنها سطح حرفه ای گری و کسب وکار چاپ نقش الماس را به رخ کشید بلکه بزرگی و قدرت صنعت مغفول مانده ی چاپ را نیز یادآور شد، صنعتی که روی پاهای خودش ایستاده و هر چه دارد از مرارت و تلاش خودش دارد.

این عمل چاپ نقش الماس به منزله ی یک یادآوری بود، یک درخشش برای جلب توجه مسئولانی که بدانند اگر به چاپ توجه درخوری مبذول کنند صنعت پر رونقی خواهد بود.

در یک قرعه کشی جذاب و پردلهره، قرعه کشی که با کمک کامپیوتر به انجام رسید و بیش از 500 تماشاچی ناظر آن بودند، ماشین ها و موتور سیکلت ها به برندگان خوش شانس تعلق گرفت.

طبق اعلام مکرر قبلی مجتمع چاپ نقش الماس افراد حاضر در این قرعه کشی را کسانی تشکیل می دادند که در بازه زمانی شش ماهه (از 15 تیر تا 15 اسفند) از این مجتمع خرید داشته اند. بر اساس قوانین وضع شده برای قرعه کشی، هر یک میلیون تومان خرید از این مجموعه یک امتیاز محسوب می شد و کدهای قرعه کشی برای خریداران ارسال شده بود. درنهایت بعد از بالا رفتن ضربان ها و تپیدن ها؛ خودرو هایما به فرهاد میرزایی از باکو آذربایجان تعلق گرفت که از مشتریان فرامرزی چاپ نقش الماس بود.

بعد از آن هم خودرو پژو 207 به علی محمدمیرزاده از چاپ رباط فلکس و خودرو پژو 206 به محمد هادی برغمدی از سان گرافیک اهدا شد.

همچنین در ادامه پنج موتورسیکلت آپاچی و هفت دستگاه گوشی آیفون 7 نیز به مشتریان این مجتمع اهدا شد. محمود شیخی پور (از چاپ پارک اندیمشک)، وحید شیردل (از سان گرافیک مشهد)، بیژن ابراهیم نژاد (از چاپ شاپرک)، امین دولتخواه (دفتر تبلیغاتی کفشدوزک از آستارا) و مهدی عبدی (از چاپ صفا در بوشهر) برندگان خوش شانس موتور سیکلت آپاچی بودند.

همچنین ایمان مزارعی (چاپ پررنگ شیراز) روشن پژوه (شرکت بیمیتو)، معصومه علیپور (چیلیپا طرح)، حامد نعمتی (سریرا)، شهاب شریفی (آویژه)، زالی پاک نیا (هیرود) و فرزانه کوکبی (فرهنگ و هنر) هفت نفر بخت یاری بودند که هفت گوشی آیفون ۷ را از آن خود کردند.

پس از اهدای جوایز و شیرین شدن کام برندگان و حظ بینندگان، حسین ریوندی کمدین معروف و محبوب کشور روی صحنه آمد تا سنگ تمام روز الماسی میزبانان باشد. قهقه زدیم و شاد بودیم، افتخار کردیم و سر بالا از هتلی که هر روز میزبان جشنواره های متعدد است بیرون آمدیم چرا که حالا ما هم کسب وکارهایی درخور تفاخر بودیم.

چاپ نقش الماس ما فخر داشتیم از اینکه دست اندرکار صنعتی هستیم که بزرگانی چون چاپ نقش الماس اینگونه پاسدار جایگاهش هستند. باید توجه داشت که این همه سرافرازی را نقش الماس 15 ساله رقم زده است. این مجموعه تازه وارد نوجوانی شده است و می توان امیدهای زیادی به فردای برومندی آن داشت.

نویسنده: میلاد حاتمی لندی

منتشر شده در شماره 159 نشریه چاپ و نشر – اردیبهشت ماه 1397

header footer bg1

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب