وبلاگ

واکسن های وارداتی کرونا از راه رسید – چاپ و نشر آنلاین

فهرست مطالب

[ad_1]

 واکسن های وارداتی کرونا
hodis

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به خبرهای بسیار خوب از حجم بالای واکسن های وارداتی کرونا گفت: حجم بالای واکسن های وارداتی در حال ورود به مدار واکسیناسیون کشور است.

به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا زالی روز دوشنبه در حاشیه راه اندازی مرکز تجمیعی واکسیناسیون بیمارستان نیکان سپید در جمع خبرنگاران گفت: این کار لجستیک مطلوب تری برای ما فراهم می‌آورد. باید با حفظ کرامت شهروندی و بدون ازدحام، مردم در مقابل بیماری کرونا واکسینه شوند.واکسن های وارداتی کرونا با برنامه ریزی صحیح در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تا صبح امروز ۵ میلیون و ۶۱۱ هزار دز واکسن در استان تهران تزریق شد.

زالی اظهار داشت: از این تعداد کسانی که هر ۲ دز را دریافت کردند، به یک میلیون و ۶۳۰ هزار نفر رسیده است. زالی تاکید کرد: این عدد مطلوب ما نیست و باید به سرعت افزایش پیدا کند. واکسن های وارداتی کرونا هر چه سریعتر به دست مردم خواهد رسید.

 

بیشتر بخوانید:

کنترل گرانی اولین اقدام وزیر صمت

تغییرات در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

 واکسن های وارداتی کروناواکسن های وارداتی کرونا در مراکز و بیمارستان ها

دکتر حسین رامندی رییس بیمارستان نیکان سپید نیز به خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا گفت: این مرکز ظرفیت روزانه واکسیناسیون تا ۳ هزار دز را دارد. وی ادامه داد: اگر واکسن مورد نیاز تامین شود می‌توان ظرفیت این مرکز را افزایش داد. رامندی از دست اندرکاران تقاضا کرد که پشتیبانی مناسب واکسن از این مرکز انجام گیرد.

وی گفت: در صورت فراهم بودن واکسن، امکان راه اندازی شیفت عصر (تا ساعت ۲۰) این مرکز وجود دارد.رامندی افزود: در حال حاضر سه واکسن برکت، سینوفارم و آسترازنکا در این مرکز وجود دارد. البته آسترازانکا برای کسانی است که می‌خواهند دز دوم را تزریق کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر فرایند واکسیناسیون کمتر از ۱۵ دقیقه برای افراد انجام می‌شود و پس از تزریق هم به مدت ۱۰ دقیقه در این محل می‌مانند تا عوارضی نداشته باشند. مرکز تجمیعی واکسیناسیون بیمارستان نیکان سپید امروز راه اندازی شد.

header footer bg1

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب