وبلاگ

مشاور عالی اتحادیه لیتوگرافان منصوب شد

فهرست مطالب

[ad_1]

مشاور عالی اتحادیه لیتوگرافان
hodis

رئیس اتحادیه سازندگان کلیشه و لیتوگراف، مهر و پلاک، چاپ اسکرین و چاپ دیجیتال تهران از تنفیض مشاور عالی اتحادیه لیتوگرافان خبر داد.

مجتبی معراج محمدی، رئیس اتحادیه لیتوگرافان و چاپ دیجیتال تهران درباره همکاری این اتحادیه با جلال ذکایی به عنوان مشاور عالی اتحادیه لیتوگرافان به خبرنگار چاپ و نشر آنلاین گفت: جلال ذکایی از جمله افراد با تجربه ای است که سال ها در حوزه های مختلف صنعت چاپ فعالیت داشته و به خصوص در بخش مربوط به رسته چاپ دیجیتال تجربیات ارزنده ای دارد. تجربیاتی که به 30 سال حضور مداوم ایشان در صنعت چاپ باز می گردد.

مشاور عالی اتحادیه لیتوگرافان

وی در ادامه بیان داشت: جلال ذکایی یک دوره کامل کاری در صنعت چاپ فعال بوده است و بنا بر تقاضای ما این افتخار را به اتحادیه لیتوگرافان داده که به عنوان مشاور عالی اتحادیه لیتوگرافان با ما همکاری کند تا بتوانیم در دوره سی ساله ی خدمت بعدی ایشان از تجربیاتشان به خصوص در حوزه چاپ دیجیتال بهره مند شویم.

معراج محمدی در پایان افزود: همانطور که در جریان هستید بر اساس دستور وزارت صنعت، معدن و تجارت از این پس متولی گری رسته چاپ دیجیتال از صفر تا صد به اتحادیه لیتوگرافان سپرده شده است؛ از این رو جناب ذکایی با تجربیات ارزنده ای که در این حوزه دارند می توانند ما را در انجام رسالتمان که همانا خدمت به اعضای زحمتکش رسته چاپ دیجیتال هستند یاری رساند.

مشاور عالی اتحادیه لیتوگرافان

متن نامه تنفیض مشاور عالی اتحادیه لیتوگرافان به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای جلال ذکائی

با درود و سپاس

احتراما، نظر به تشخیص و تعهد حضرتعالی در امور صنعت چاپ و همچنین سبقه درخشان فرهنگی شما در اداره چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، جنابعالی را به عنوان مشاور عالی رئیس هیئت مدیره اتحادیه کلیشه و گراور منصوب و امید آن داریم که بتوانیک از پیشنهادات و راهنمایی گرانسنگ شما در راستای پیشبرد امور مربوط بهره مند گردیم.

رئیس اتحادیه – مجتبی معراج محمدی

مشاور عالی اتحادیه لیتوگرافان

header footer bg1
مطلب قبلیاهمیت و تاثیر سئو سایت در افزایش درآمد کسب و کار

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب