وبلاگ

مزیت استفاده از پاکت های بسته بندی – چاپ و نشر آنلاین

فهرست مطالب

[ad_1]

پاکت های بسته بندی
hodis

به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از هنر بسته بندی: Cheer Pack North America پاکت های بسته بندی ایستاده خود را برای بازارهای غذا و نوشیدنی در شکل‌ های میوه و حیوانات طراحی مجدد کرده است.

بازار پاکت های بسته بندی ایستاده از 1/20 میلیارد دلار سال 2018 به 9/28 میلیارد دلار سال 2023 خواهد رسید. شکی نیست که پاکت‌ های درب‌ دار به خاطر راحتی در استفاده و دربندی مجدد رشد بالایی یافته است. پاکت‌ هایی که طراحی آنها به شکل کمر باریک انجام شده، در دست‌ گیری راحت‌ تری دارند. همچنین تمایز آنها در قفسه فروشگاه‌ ها برای برندهای پیشرو نکته‌ای حایز اهمیت است.

پاکت های بسته بندی ایستاده رشدی موفق در بخش‌ های غذای کودک و کره بادام‌ زمینی داشته‌ اند و از لحاظ زیست‌ محیطی نیز جایگزینی برای برخی از دیگر بسته‌ بندی‌ ها هستند. کاهش مصرف مواد اولیه نیز از دیگر مزایای آنها است. طراحی بیرونی پاکت‌ ها انعطاف‌ پذیری زیادی دارند تا حدی که می‌ توان به شکل محصولات مثلا سیب آنها را طراحی کرد. این پاکت های بسته بندی سطح چاپی خوبی را هم در اختیار می‌ گذارند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با انواع کاغذ بسته بندی

پاکت های بسته بندی

به کارگیری پاکت های بسته بندی برای عرضه شکلات خالص

از نظر بسیاری از خریداران آمازون، پاکت SoChatti چیزی بیش از تجربه خوردن شکلات بود. غذاهای خاص و پاکت‌ها و زوج‌هایی غیرمعمول هستند. پس از سال‌ها تحقیق و پیشرفت برای داشتن خوراک شکلات مخصوص، شرکت موفق شد که بسته‌بندی خاص آن را نیز طراحی کند.

برای برند این تنها نوع بسته‌ بندی ای بود که توانست محصول را به بهترین شکل تجاری کند. دو سال و نیم صرف طراحی تولید و بسته‌بندی این محصول شده است. شرکت نیاز به بسته‌ بندی ای داشت که بتواند چندین بار شکلات را در آن ذوب و دوباره سفت کند بدون اینکه در مزه و کیفیت آن تغییر ایجاد شود.

از ویژگی‌های بسته‌ بندی، هماهنگی عالی نازل و درب پاکت است. برای ذوب کردن شکلات می‌ توان آن را در آب داغ گذاشت. این محصول عادی شکلات مانند سیروپ و… نیست بلکه شکلات خالص تولیدشده از سه ماده است: دانه کاکائو و شکر، شیر. با این بسته‌بندی محصول قادر است تا از جامد به مایع تغییر شکل بدهد. طول عمر محصول دو سال است.

header footer bg1
مطلب قبلیاستقبال از نسخه صوتی کتاب با گرانی کاغذ

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب