وبلاگ

جلب نظر مخاطب توسط کتاب با دمپایی وارد فروش نشوید

فهرست مطالب

[ad_1]

با دمپایی وارد فروش نشوید
hodis

کتاب با دمپایی وارد فروش نشوید عنوان کتابی است که توسط امین صفری و جواد دل پیشه نگارش یافته است. این کتاب در زمره کتاب های مهارتی است. به گفته فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی نوین، ما همه فروشنده ایم. مولفان این کتاب در همان قدم اول یعنی عنوان روی جلد کتاب آشکارا نشان داده اند که می توانند توجه مخاطب را شکار کنند. این کتاب چند ویژگی و امتیاز بارز دارد.

با دمپایی وارد فروش نشوید استعاره قدرت فراوانی دارد. نویسندگان نیز هوشمندانه استعاره‌ای را برگزیده‌ اند که دست‌ کم برای بسیاری می‌ تواند تأمل‌ برانگیز باشد.

به گفته‌ی فیلیپ کاتلر، پدر بازاریابی نوین، ما همه فروشنده‌ایم. مؤلفان این کتاب در همان قدم یعنی انتخاب عنوان روی جلد، آشکارا نشان داده‌اند که می‌توانند «توجه» خواننده را شکار کنند. صاحب نظران جهانی سالها است معتقدند که «اقتصاد توجه» باید بیش از پیش مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد. کتاب نیز رسانه‌ای است که در تلاطم فضای مجازی و گسترش رسانه‌های اجتماعی امروزه بیش از گذشته مورد کم‌توجهی قرار گرفته است. اگر شخص به‌عنوان مؤلف، و اگر مؤسسات به‌عنوان ناشر بتوانند این توجه را در این بحران کم‌توجهی به رسانه‌های مکتوب جلب و جذب کنند، قابل تحسین هستند.

کتابهای مهارتی از جمله کتاب با دمپایی وارد فروش نشوید، چند ویژگی و امتیاز بارز دارد. نخست آنکه مؤلف یا مؤلفان سهم قابل ملاحظه‌ای از آنچه را خوانده‌اند، در قالب صفحات کمتر، و حتی عبارات کوتاهتر، در طبق اخلاص نهاده و تقدیم خواننده می‌کنند.

به این ترتیب، خواننده کتاب با دمپایی وارد فروش نشوید به یکباره به اندازه‌ی چند کتاب، از محتوا و مضامین خوب آن بهره‌مند می‌شود و از دانشِ به‌اشتراک‌ گذاشته‌ی مؤلفان، حداکثر بهره‌برداری را خواهد کرد.

با دمپایی وارد فروش نشوید

ویژگی های کتاب با دمپایی وارد فروش نشوید

کتاب با دمپایی وارد فروش نشوید عنوان کتابی است که توسط امین صفری و جواد دل پیشه نگارش یافته است. این کتاب در زمره کتاب های مهارتی است. به گفته فیلیپ کاتلر پدر بازاریابی نوین، ما همه فروشنده ایم. مولفان این کتاب در همان قدم اول یعنی عنوان روی جلد کتاب آشکارا نشان داده اند که می توانند توجه مخاطب را شکار کنند. این کتاب چند ویژگی و امتیاز بارز دارد.

نخست آنکه مولف یا مولفان سهم قابل ملاحظه ای از آنچه را خوانده اند، در قالب صفحات کمتر و حتی عبارات کوتاه تر در طبق اخلاص نهاده و تقدیم خواننده نموده اند. به این ترتیب مخاطب، به یکباره به اندازه چند کتاب، از محتوا و مضامین خوب آن بهره مند می شود و از دانش به اشتراک گذاشته مولفان، حداکثر بهره برداری را خواهد کرد.

کتاب با دمپایی وارد فروش نشوید

دوم اینکه مولفان در پس پشت ذهن خودشان، این نگرش را به کار بسته اند که ما از دوره تولید صنعتی عبور کرده ایم و با جهانی گرایی پیش رفتیم و اکنون به عصر دیجیتال و اپلیکیشن ورود پیدا کرده ایم. به این ترتیب هر کجا لازم بوده شما با استفاده از تلفن همراه می توانید فراتر از نوشته ها به تصاویر، سایت ها و فضای لازم ورود پیدا کنید و با مجموعه ای از داده های تصویری روبرو شوید تا کمک شایانی به یادگیری شما کند.

سوم اینکه صفحات نخست کتاب با دمپایی وارد فروش نشوید با عنوان یادداشت من، فضای باز وجود دارد تا خواننده، هر آنچه را که دوست دارد یادداشت کند. مولفان کتاب با این ابتکار به خوبی نشان داده اند که خواننده باید بیش از خواندن، فعالانه وارد میدان عمل شود. بنویسد و از نوشته ایش بهره مند شود. تمرین، تمرین و تمرین. طنین صدایی است که از  این کتاب بر می خیزد و این کتاب به آن وفادار مانده است.

 

header footer bg1

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

7 − شش =