وبلاگ

تأسیس دانشگاه چاپ در استان یزد – چاپ و نشر آنلاین

فهرست مطالب

[ad_1]

دانشگاه چاپ در استان یزد
hodis

صنعت چاپ در استان یزد نیاز به نیروهای جوان و ماهر دارد. شهرهایی مانند اصفهان دانشگاه چاپ دارند؛ هر کاری و در هر زمینه‌ای که بخواهیم انجام دهیم نیاز به دانش علمی داریم. صنعت چاپ نیز از این قاعده مستثنا نیست. لزوم تأسیس یک دانشگاه چاپ در استان یزد احساس می‌شود.

حسین خردمند مدیر چاپ خرد درباره‌ وضعیت چاپ استان یزد به خبرنگار چاپ و نشر آنلاین گفت: صنعت چاپ در این استان نیاز دارد تا از بخش نشر کتاب و نشریات به سمت بخش بسته‌بندی شیفت کرده و خود را در این بخش تقویت کند. کار در حوزه‌ی نشر در حال حاضر چندان وضعیت مطلوبی ندارد اما می‌توان به بخش بسته‌بندی امیدوار بود. یزد یک شهر صنعتی است و هر چیزی که تولید می‌شود نیاز به بسته‌بندی دارد؛ بنابراین اگر بتوانیم بخش بسته‌بندی را تقویت کنیم خدمت بزرگی به صنعت چاپ در استان یزد انجام داده‌ایم.

دانشگاه چاپ در استان یزد

خردمند همچنین بیان داشت: یکی از مشکلاتی که صنعت چاپ استان با آن درگیر است؛ مسئله‌ی بیرون رفتن سفارش‌های چاپ یزد از منطقه است. اگر وزارت ارشاد بتواند حمایت‌های لازم را برای جلوگیری از بیرون رفتن کارهای چاپ از استان انجام دهد کمک زیادی به صنعت چاپ این منطقه خواهد شد.

 

tehran exhibitio 2021

 

دانشگاه چاپ در استان یزد

دانشگاه چاپ در استان یزد برای جوانان

وی اظهار داشت: دانشگاه چاپ در استان یزد باید ایجاد شود. صنعت چاپ در استان یزد نیاز به نیروهای جوان و ماهر دارد. شهرهایی مانند اصفهان دانشگاه چاپ دارند؛ هر کاری و در هر زمینه‌ای که بخواهیم انجام دهیم نیاز به دانش علمی داریم. صنعت چاپ نیز از این قاعده مستثنا نیست.

لزوم تأسیس یک دانشگاه چاپ در استان یزد احساس می‌شود. ما نیاز به چاپچیان آموزش‌دیده‌ای در صنعت چاپ داریم تا به ارتقای این بخش کمک کنند. پدر بنده در سال 1353 چاپخانه خود را راه‌اندازی کرد و جزو اولین چاپخانه‌های فعال در رسته‌ی چاپ افست بود. همان دوره نیز برای تهیه یک قطعه ساده ماشین چاپ مجبور بودند تا به تهران مراجعه کنند؛ در حال حاضر نیز ما با عدم نیروی متخصص در شهر مواجه هستیم. تاسیس دانشگاه چاپ در استان یزد نیاز از نیازهای این بخش است.

بیشتر بخوانید:

مهر تایید ارشاد بر بازرسی های میدانی اتحادیه چاپخانه داران تهران

تأثیر نوسانات ارزی بر صنعت چاپ استان یزد

موانع تشکیل اتحادیه کشوری ناشران

خردمند در پایان افزود: چاپخانه‌داران استان یزد می‌توانند روی بسته‌بندی‌هایی که در منطقه تولید نمی‌شود سرمایه‌گذاری کنند. استان یزد به بسته‌بندی‌های پلاستیکی و حلبی نیاز دارد؛ اگر بتوانیم کارهایی در این زمینه انجام دهیم به موفقیت‌های زیادی دست پیدا خواهیم کرد.

header footer bg1

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب