وبلاگ

بررسی وضعیت چاپ در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران

فهرست مطالب

[ad_1]

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران
hodis

جلسه مشترک معاونت امور فرهنگی و امور رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با دفتر امور چاپ و نشر، اتحادیه صنف چاپخانه داران تهران، اتحادیه سازندگان کلیشه و لیتوگراف و دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد 30 برگزار شد.

جلسه معاونت امور فرهنگی و رسانه ای با دفتر امور چاپ و نشر، اتحادیه صنف چاپخانه­ داران تهران، اتحادیه سازندگان کلیشه و لیتوگراف و دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد 30، با هدف مانع زدایی در تولید، ایجاد اشتغال و تسهیل در صدور مجوزهای چاپخانه ها و واحد های وابسته در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد.

اعضای حاضر در نشست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران

به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، این نشست با حضور محرابی معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، علی اکبر ابراهیمی معاون مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر، توکلی رئیس دانشگاه علمی کاربردی واحد30، مجتبی معراج محمدی رئیس اتحادیه سازندگان کلیشه و لیتوگراف، احمد فروزیده نماینده اتحادیه صنف چاپخانه ­داران تهران و کارشناسان حوزه چاپ جهت رفع برخی از نواقص پرونده متقاضیان برگزار شد.

در این نشست پس از بحث و تبادل نظر در خصوص موضوعات مختلف و اعلام نظرات اعضاء حاضر مقرر شد، اتحادیه های مربوطه سرفصل های دوره تخصصی حوزه های مورد نظر خود را برای بررسی نهایی ارسال و پس از تایید توسط وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد 30 برای آماده سازی و اجرا قرار گیرد. این امر موجب می­ شود تا متقاضیان دریافت مجوز، از گواهینامه های صادر شده در این دوره ها به عنوان مدارک معتبر جهت تکمیل سوابق تخصصی خود استفاده نمایند تا طبق قوانین و مقررات و دستورالعمل­ ها­ در جهت صدور مجوز فعالیت تسهیل انجام گیرد.

header footer bg1
مطلب قبلیرأی اعتماد برای 18 وزیر پیشنهادی کابینه سید ابراهیم رئیسی

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب