وبلاگ

اعطای تسهیلات به صنعت چاپ با اجرای طرح تام

فهرست مطالب

[ad_1]

تسهیلات به صنعت چاپ
hodis

ارائه تسهیلات به صنعت چاپ

واحدهای چاپی سراسر کشور با اجرای طرح (تام) می‌ توانند از اعطای تسهیلات به صنعت چاپ با نرخ سود 18 درصد برخوردار شوند.

به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا؛ احمد ابوالحسنی رئیس اتحادیه چاپخانه‌داران تهران با اشاره به اعطای تسهیلاتی با عنوان تام از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اواخر هفته گذشته با مسئول اعطای تسهیلات این وزارتخانه جلسه‌ای داشتیم و خبردار شدیم که طرح تام در وزارت صمت در حال اجرایی شدن است.

 وی درخصوص اعطای تسهیلات به صنعت چاپ افزود: این طرح با هدف تامین مالی پروژه‌های واحدهای صنعتی و صنفی کلید خورده است و تمامی واحدهای صنفی چاپ را نیز شامل می‌شود که سود آن 18 درصد است.

 

سقف 7 الی 8 میلیارد تومانی تسهیلات 

 ابوالحسنی با بیان اینکه متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی باید از طریق ثبت درخواست خود در سامانه بهین یاب اقدام کنند، عنوان کرد: چاپخانه‌داران باید اطلاعات مورد نیاز در سامانه را بارگذاری کنند و پس از آن با انتخاب گزینه «تایید نهایی» اطلاعات بار گذاری شده خود را ثبت نهایی کنند.

tehran exhibitio 2021

 وی با اشاره به میزان مبلغ این تسهیلات توضیح داد:‌ طبق گفته مسئولان وزارت صمت، سقف تسهیلات درخواستی برای هر متقاضی صنفی 7 الی 8 میلیارد تومان تعیین شده است و در این زمینه شرایطی پیش‌بینی شده است که پرداخت تسهیلات به چاپخانه‌ داران در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

 رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران با بیان اینکه بیش از شش ماه پیگیری در اتحادیه این امر محقق شده است، گفت: در این طرح چاپخانه‌داران در اولویت نخست دریافت تسهیلات بانکی برای نوسازی ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی قرار دارند و امیدواریم که با این تسهیلات بخش عمده مشکلات و دغدغه‌های اهالی چاپ برطرف شود.

header footer bg1

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب