وبلاگ

فیلم استرچ و مزایای استفاده از آن – چاپ و نشر آنلاین

فهرست مطالب

[ad_1]

فیلم استرچ
hodis

امروزه استفاده از نایلون های بسته بندی بسیار رواج پیدا کرده و انواع نایلون های بسته بندی با قابلیت های مختلف و کاربرد های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. 

به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از رجا نیوز، فیلم استرچ یکی از انواع نایلون های بسته بندی است که پوششی به صورت رول و فیلم مورد استفاده قرار می‌گیرند نایلون استرچ دارای ویژگی‌هایی مانند کشش، چسبندگی و شفافی می باشد و برای بسته بندی انواع محصولات می توان از آن استفاده کرد.

 نایلون استرچ یا همان فیلم استرچ برای استفاده دستی و یا ماشینی به کار گرفته می‌شود و همین طور می‌توان با استفاده از این نایلون ها پالت ها را بسته بندی نمود. قیمت فیلم استرچ در مقابل کارایی بسیار خوبش بسیار مناسب بوده و به همین جهت امروز تولید کنندگان زیادی از این نایلون در جهت بسته بندی محصولاتشان بهره می برند. قیمت فیلم استرچ در این مجموعه بسیار مناسب در نظر گرفته شده زیرا این مرکز محصولاتش را به صورت مستقیم به فروش رسانده و به دلیل حذف واسطه ها ، قیمت فیلم استرچ بسیار مناسب در نظر گرفته شده است.

مشخصات فیلم استرچ پالت

 یکی از مشخصات فیلم استرچ ،ضخامت نایلون استرچ پالت می باشد که ۱۰ الی ۵۰ میکرون بوده و در تعداد لایه های مختلف به تولید می‌رسد و ضخامت این نایلون برای استفاده حالتی بالا می باشد. کشش فیلم های استرچ بسیار بالا بوده و این به دلیل خاصیت ویژه ی نایلون استرچ است . این نایلون مقاومت بالایی دارد و در مقابل کشش پاره نمی شود همچنین نایلون، بسته بندی باکیفیت و کم حجمی را ایجاد کرده و از نظر اقتصادی نیز به صرفه می باشد.

برخی از انواع فیلم استرچ به دلیل داشتن استحکام بالاتر در چند لایه ساخته می شوند که کیفیت بالایی را ایجاد کنند و برای بسته‌بندی های سنگین تر در مورد استفاده قرار می گیرند.فیلم استرچ باید دارای چسبندگی متعادلی باشد و بعد از کشش ، نایلون استرچ خود را رها نکند و در واقع باید به شکل بسته بندی ها ایجاد شود و چسبندگی مناسبی را برای حفظ بسته‌بندی داشته باشد.

یکی از ویژگی‌هایی خوبی که این فیلم دارد، مقاومتش در برابر اشعه uv خورشید می باشد بنابراین برای انواع محصولات مورد استفاده قرار می گیرد و به جهت اینکه بسته بندی ایجاد شده با استفاده از فیلم استرچ کاملاً وکیوم و غیر قابل نفوذ است، از ورود رطوبت و گرد و غبار و آلودگی ها به داخل بسته ها جلوگیری می کند. قیمت فیلم استرچ مناسب برای انواع بسته بندی ها می باشد.

استفاده از فیلم استرچ برای مواد غذایی

این فیلم از انواع نایلون هایی است که برای بسته بندی مواد غذایی به کار می رود که مانند سلفون می باشند و برای بسته بندی انواع مواد غذایی از جمله سبزیجات، شیرینی جات، حبوبات و غیره به کار می روند. یکی از مزیت های بسیار مهم استفاده از فیلم استرچ برای بسته بندی مواد غذایی این است که به دلیل غیر قابل نفوذ بودن و ایجاد خلاء موجب می شود تا مواد غذایی عمر بیشتری داشته باشند و مانع از کپک زدن آن می‌شود. همچنین قیمت فیلم استرچ بسیار مناسب حتی برای محصولات ارزان قیمت می باشد.

ویژگی فیلم استرچ

برای بسته بندی مواد غذایی از فساد زودرس مواد غذایی جلوگیری می کند.

 دارای شفافیت و ظرافت برای بسته بندی مواد غذایی بوده و بسته بندی نهایی قابل رویت و جذاب است.

 برای بسته بندی انواع محصولات غذایی و محصولات عمده از قبیل مرغ ،گوشت ،میوه ،قارچ و مواد فله به کار می رود.

مانع از ایجاد بخار روی کالا ها می شود.

 قیمت  این فیلم بسیار به صرفه است.

از نظر کیفیت بسیار مناسب برای انواع بسته بندی ها می باشد.

بسته بندی ایجاد شده توسط نایلون استرچ حجم کم بوده و وزن سبکی دارند. ناب پلاستیک یکی از بزرگ ترین فروشندگان نایلون های بسته بندی در کشورمان است که با عرضه مستقیم محصولاتش توانسته قیمت های بسیار مناسبی را در نظر بگیرد و محصولاتی که ناب پلاستیک به فروش می رسد با استفاده از مواد اولیه مرغوب ساخته شده و دارای استاندارد های لازم در تولید میباشند بنابراین کیفیت محصولات بسیار بالا بوده و برای خرید میتوانید با مراجعه به سایت ناب پلاستیک ، خرید خود را انجام دهید.

 

بیشتر بخوانید:

ارزشیابی بسته‌ بندی‌ های مواد غذایی با روش های جدید

 یکی از محصولات پلیمری و نایلونی فیلم استرچ است که از مواد پتروشیمی به دست آمده و با استفاده از تکنولوژی جدید ساخته شده و امروزه از این نایلون ها در بخش مواد غذایی ، صنعتی و ساختمانی به منظور بسته بندی محصولات استفاده می شود. یکی از مزایای فیلم استرچ، قیمت ارزان آن است. در واقع شما با صرف هزینه ی پایینمی توانید بسته بندی کاربردی و زیبا داشته باشید.

این فیلم در کیفیت های مختلفی در بازار به فروش می‌رسد که انتخاب مرکز خرید بسیار مهم میباشد بنابراین شما با خرید از ناب پلاستیک با اطمینان کامل از بالا بودن کیفیت محصولات ،خرید خود را انجام دهید، این مرکز معتبر در جهت خدمات رسانی بهتر و آسانتر برای مشتریانش، امکان خرید اینترنتی را برای آنها مهیا ساخته تا بتوانند از سراسر کشور خرید خود را انجام دهند.

انواع فیلم استرچ

 نایلون های استرچ با توجه به کاربرد گسترده‌ای که دارند مورد استفاده در صنعت بسته‌بندی قرار گرفته و نایلون های استرچ به طور کلی به دو نوع تقسیم بندی می شوند:

 فیلم استرچ دستی: نایلون های استرچ به روش دستی می توانند مورد استفاده قرار گیرند و بسته بندی محصولات با استفاده از نیروی کار و به وسیله دستی انجام شود که هزینه ی بالایی برای تولیدات بالا داشته و بسته بندی با سرعت پایینی انجام خواهد شد.

فیلم استرچ ماشینی: بسته بندی با فیلم استرچ ماشینی، با استفاده از ماشین آلات ایجاد خواهد شد و در این نوع بسته بندی، نیروی کار کمتری احتیاج داریم و در زمان کوتاهی تعداد بسته بندی های بسیاری را ایجاد خواهیم کرد و از نظر هزینه نیز کمتر از بسته بندی دستی خواهد بود.

 قیمت فیلم استرچ به عوامل مختلفی ارتباط دارد که یکی از این عوامل تعداد لایه های فیلم استرچ می باشد. نایلون استرچ را می توانید در انواع یک یا چند لایه تهیه نمایید که با ضخامت های متفاوت عرضه می گردد.همچنین فیلم استرچ در ابعاد و اندازه های مختلفی ارائه شده و یکی دیگر از عوامل مهم در تعیین قیمت فیلم استرچ، کیفیت آن می باشد و هرچه کیفیت فیلم استرچ بالاتر برود ، در نتیجه قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌کند اما شما با خرید از مراکز پخش می توانید این محصول را با قیمت ارزان تری تهیه نمایید.

header footer bg1

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب