وبلاگ

تحریم‌های همه‌جانبه و زمین‌گیر شدن چاپ شهرستان تبریز -…

فهرست مطالب

[ad_1]

چاپ استان تبریز
hodis

آینده کشور ایران به‌شدت متغیر است، هیچ ثباتی وجود ندارد به همین دلیل نمی‌توان برای چاپ شهرستان  تبریز برنامه‌ریزی کرد و امید داشت که کارها طبق برنامه‌ریزی پیش برود، هر آن باید منتظر وقوع طوفان بود.

علی‌رضا امانی مدیر چاپخانه گلبرگ است، این چاپخانه کار خود را از سال 1381 و در بخش تبلیغات آغاز کرد. مدیر چاپخانه گلبرگ در ادامه درباره چاپ شهرستان تبریز به خبرنگار چاپ و نشر آنلاین گفت: در حال حاضر این صنعت نه‌تنها در شهرستان تبریز بلکه در کل کشور در وضعیت نامطلوبی قرار دارد. تحریم‌های همه‌جانبه و افزایش قیمت دلار باعث شده تا مواد اولیه این حوزه بسیار کمیاب شود. یکی از مهم‌ترین مشکلات ما نیز تهیه کاغذ است.

وی در ادامه بیان داشت: ما در چاپخانه ماشین‌آلات خوب و مجهزی داریم اما متأسفانه شرایط بد اقتصادی و نبود مساعدت‌های لازم باعث شده تا این دستگاه‌ها در حال حاضر خاموش باشند. در سال‌های گذشته و قبل از این رکود اقتصادی ما مشکل چندانی نداشتیم، به هر جهت هزینه‌ها پرداخت می‌شد و سود مناسبی نیز برای مجموعه باقی می‌ماند اما با توجه به شرایط حاضر ادامه فعالیت تولیدی در این بخش مقرون‌به‌صرفه نیست و هیچ توجیه اقتصادی ندارد.

چاپ استان تبریز

بیشتر بخوانید:

تقدیر اتحادیه از خبرنگاران صنعت چاپ

چاپخانه داران تبریز و مشکل مالیات بر ارزش افزوده

بی ثباتی در چاپ شهرستان تبریز

مدیر چاپخانه گلبرگ اظهار داشت: شرایط اقتصادی در سال‌های اخیر به‌قدری سخت شده که ما حتی هزینه نگه‌داشتن کارگران خود را به‌سختی تأمین می‌کنیم؛ در همین خصوص باید گفت که ما در سال‌های اخیر علی‌رغم میل باطنی مجبور به تعدیل کارگران چاپخانه شده‌ایم. چاپ شهرستان تبریز با بحران های زیادی دست و پنجه نرم می کند.

چاپ استان تبریزوی در پایان آینده چاپ شهرستان تبریز  را ناامیدکننده دانست و افزود: آینده کشور ایران به‌شدت متغیر است، هیچ ثباتی وجود ندارد به همین دلیل نمی‌توان در هیچ موردی برنامه‌ریزی کرد و امید داشت که کارها طبق برنامه‌ریزی پیش برود، هر آن باید منتظر وقوع طوفان بود! به همین دلیل به شما می‌گویم که سخت‌ترین کار پیش‌بینی آینده چاپ شهرستان تبریز و ایران است؛ می‌توانم با اطمینان بگویم اگر وضعیت به همین منوال پیش برود شاهد تعطیلی بسیاری از کارهای تولیدی به‌خصوص در صنعت چاپ خواهیم بود و قطعاً هیچ امیدی به آینده نیست.

header footer bg1

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب