[ad_1]
اپلیکیشن نورتک؛ با آغاز هزاره ی سوم صنعت و تکنولوژی با رشدی تصاعدی مواجه شد و این یعنی هر که جاری نشود می میرد! آن ها که می خواهند در بازار بمانند می دانند که باید خود را برای سکان داری در آب های آزاد آماده کنند. اما یک نکته هم در این میان نباید فراموش شود و آن اینکه برای طی طریق در اقیانوسی عظیم که ابعاد نامکشوف زیادی دارد و همواره در حال استحاله است، نمی شود بادبان را به باد سپرد بلکه نیاز به ناخدای زبده و دیده بانانی هشیار است، همان هایی که علامت های فانوس دریایی را در دل توفان ها رصد می کنند.
برای بودن و ارتقا، دل را به دریا و خود را به نوری در کرانه بسپار.
شرکت نورتک سال ۱۳۷۰ متولد شد و در این ۲۷ سال محصولات و خدمات متفاوتی را به صنعت چاپ کشور ارائه کرده، (Koenig & Bauer) KBA آلمان اصلی ترین برند سبد محصولات این شرکت است که بسیاری از دست اندرکاران این صنعت نورتک را با آن می شناسند.
KBA به سال ۱۸۱۷ تاسیس شد و سال گذشته (۲۰۱۷) تولد 200 سالگی اش را جشن گرفت. می توان گفت که KBA پدر تمامی ماشین های چاپ است، چرا که موسسین شرکت های شناخته شده ای چون هایدلبرگ و رولند از جمله افرادی بودند که از بدنه ی آن منشعب شدند و شرکت های خود را تاسیس کردند. KBA قدیمی ترین امروزی است، این تولیدکننده بود که اولین ماشین چاپ روزنامه را در ۲۰۱ سال پیش (۱۸۱۷) به سفارش تایمز لندن ساخت.
علاوه بر KBA برندهایی دیگری چون کداک (Kodak ارائه دهنده ی سیستم های قبل از چاپ و چاپ دیجیتال)، ک. ب. آ. ایبریکا (KBA Iberica که در گروه KBA ماشین دایکات تولید می کند)، کا.ب.آ فلکسو تکنیکا (KBA Flexotecnica تولید کننده ی ماشین های چاپ فلکسو)، MBO (شرکت آلمانی تولیدکننده ی ماشین های تاکن)، ولنبرگ (Wohlenberg تولیدکننده دستگاه های برش و صحافی) و دیگر برندهایی که زنجیره ی محصولات نورتک را برای پوشش بخش چاپ، بسته بندی و نشر، کامل می کنند. در کنار فروش ماشین آلات، بخش خدماتی این شرکت نیز فعالیت گسترده ای دارد.
شرکت نورتک از ابتدای تاسیس خود، خدمات پس از فروش را مهم ترین رسالت خود می داند. در این مسیر تمام سرمایه گذاری های ممکن را انجام داده و متخصصین دوره دیده و باتجربه ایی را تربیت کرده است. در این راه با نگاه به آینده و تکنولوژی، از ارائه خدمات سنتی سرویس و خدمات پس از فروش عبور کرده و اپلیکیشنی را برای تنظیم، تسریع و رسیدگی بهتر به خواسته های مشتریانش، راه اندازی کرده است که در نوع خود حتی در کشورهای مهد صنعت اروپایی هم کم نظیر است.
امروز مشتریان ما می توانند اپلیکیشن نورتک را برای گوشی همراه خود، در دو نسخه اندروید و آی.او.اس (ios)، از گوگل پلی و سی باپ دریافت کنند. این اپلیکیشن در شش بخش برای ارتباط با مشتریان و خدمات رسانی بهتر تهیه شده است که در ادامه به معرفی و طرز کار آن خواهیم پرداخت.
اپلیکیشن نورتک توانسته میزان تماس مستقیم و تلفنی با شرکت نورتک را به میزان مشهود و متنابهی کاهش داده و در مصرف کاغذ ما و مجموعه های طرف قراردادمان به میزان زیادی صرفه جویی کند. همه می دانیم که حذف بوروکراسی به منزله ی تسریع خدمات رسانی است.
با توجه به اینکه شرکت نورتک به بازار خارج از ایران، در منطقه و کشورهایی چون آذربایجان، ترکمنستان، عراق و برخی کشورهای آفریقایی نیز خدمات رسانی می کند، در فاز دوم، طراحی نسخه ی انگلیسی زبان این اپلیکیشن در دستور کار قرار گرفته است.
اپلیکیشن نورتک
شما می توانید نسخهی اندروید این اپ را از گوگل پلی و نسخه آی.او.اس آن را از سیباپ دریافت کنید. بعد از نصب برای فعال سازی یک نام کاربری و گذرواژه در اختیار شما قرار می گیرد. مشتریان شرکت با اطلاع دادن و معرفی کردن دستگاه هایشان در اپلیکیشن تعریف می شوند و می توانند به راحتی تمامی درخواست هایشان را به اطلاع نورتک برسانند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود. این مجموعه ها و پرسنل های معرفی شده شان با سطوح مختلف دسترسی، به بخش مرتبط با خود در اپلیکیشن معرفی می شوند.
با استفاده از این اپلیکیشن آرشیوی از کلیه خدمات و وضعیت سرویس دهی ها در اختیار آنها قرار می گیرد بدون اینکه نیاز به هماهنگی های حضوری، تلفنی یا ایمیلی باشد. مشتریان می توانند به راحتی از طریق همین اپلیکیشن تمام سفارشات و درخواست های خود را پیگیری کنند. بزرگترین مزیت اپلیکیشن نورتک سادگی کار با آن است.
بخش اول: قراردادها
مشتری در این بخش می تواند قرارداد سالانه، خلاصه قرارداد، لیست دستگاه های تحت سرویس، میزان و زمان پرداخت مبالغ، تاریخ شروع و ابطال قرارداد و جزئیاتی اینچنینی را مشاهده کند. اطلاعات درج شده در این بخش و سایر بخش ها به صورت آرشیو در اپ می مانند و قابلیت نسخه برداری (به صورت فایل Pdf) دارند.
بخش دوم: خدمات
ایجاد تیکت جدید برای درخواست خدمات، مشاهده ی تیکت های منتظر تایید، پیگیری درخواست ها، مشاهده ی زمان دقیق درخواست، زمان و میزان حضور کارشناس در سایت و دیدن گزارش کار او، امکان نظردهی در مورد سرویس ها و مشاهده ی تاریخچه ی کلی آنها از جزئیاتی هستند که در این بخش قابلیت دسترسی دارند.
اهمیت تیکت های ارسالی با سه رنگ زرد به معنی وضعیت عادی، نارنجی که نشانگر با اهمیت بودن مشکل و قرمز که علامت توقف دستگاه است، مشخص شده و اولویت بندی می شوند. امکان توضیحات بیشتر پیرامون مشکل و همچنین امکان پیوست تصویر نیز در این بخش و دیگر بخش ها وجود دارد.
بخش سوم: درخواست خرید
نورتک برای پوشش هر چه بهتر نیازهای مشتری این بخش را به تامین قطعات، ملزومات و مواد مصرفی چاپ اختصاص داده است. در این بخش مشتری بعد از مشخص کردن نوع ماشین خود قطعه مورد نظرش را تعیین می کند و یا مواد مصرفی خود را سفارش می دهد. بخش فروشگاه آنلاین در نسخه ی بعدی اپلیکیشن راه اندازی خواهد شد.
بخش چهارم: پیش فاکتور
در این بخش برای قطعات موردنیازی که در فروشگاه آنلاین موجود نیست، پیش فاکتور صادر می شود. پس از ملاحظه پیش فاکتور توسط مشتری و تایید و پرداخت، سفارش ثبت شده و در چرخه تهیه و تحویل قرار می گیرد.
بخش پنجم: سفارشات
سفارش تایید شده در این بخش قابل پیگیری است و محدوده زمان تحویل کالا نیز به اطلاع مشتری می رسد.
بخش ششم: پرداخت ها
در بخش گزارش مالی اپلیکیشن نورتک فی مابین نورتک و مشتریان قابل مشاهده است. مشتری می تواند با کمک محتوای این بخش از کل پروسه فروش اعم از زمان تقریبی انجام سفارش تا دریافت درخواست ها (چه موجود در انبار نورتک و چه اقلام ناموجودی که مشمول پروسه سفارش به خارج از مرزهای کشور می شوند) آگاهی پیدا کند.
[ad_2]
Source link
وبلاگ