[ad_1]
شهردار ساری گفت: از روز شنبه ۲۶ تیر با آغاز به کار سیستماتوماسیون اداری در این مجموعه، استفاده از کاغذ در فرآیند اداری روزمره شهرداری ساری به پایینترین حد ممکن میرسد.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از همشهری آنلاین، جواد طالبی با بیان این که حذف بروکراسی اداری یکی از الزامات شتاب بخشیدن به ارائه خدمات است، به همشهری آنلاین گفت: با هدف سرعت دادن به انجام امور اداری شهروندان و همچنین حذف کاغذ از فرآیند اداری شهرداری، سامانه اتوماسیون اداری توسط سازمان فاوا شهرداری ساری تکمیل شده و به بهرهبرداری رسیده است.
وی افزود: علاوه بر نظم اداری که از دستاوردهای اتوماسیون اداری است، یکی از پیشنیازهای مقابله با تخلفات اداری شفافسازی مکاتبات و حذف کاغذ از این فرآیند است که با بهرهبرداری از سامانه اتوماسیون اداری شهرداری ساری محقق شده است.
بیشتر بخوانید:
کشف محموله کاغذ چاپ و تحریر
رئیس اتحادیه فروشندگان کاغذ و مقوا درگذشت
سیستم اتوماسیون اداری و جلوگیری از تخلفات
شهردار ساری خاطرنشان کرد: این سامانه طی روزهای اخیر فعالیت خود را در برخی واحدها آغاز کرد و از روز شنبه ۲۶ تیر به طور رسمی همه واحدهای شهرداری موظف به انجام مکاتبات اداری در سامانه اتوماسیون هستند. با این روش هم راه تخلفات احتمالی بسته میشود و هم صرفهجویی چشمگیری در مصرف کاغذ صورت خواهد گرفت. ضمن این که شهروندان نیز مشکلات کمتری برای دریافت خدمات اداری از شهرداری خواهند داشت.
طالبی تصریح کرد: در شهرداری ساری یکی از اولویتهای مهم ما تلاش برای بهرهوری از همه منابع و امکانات موجود و در عین حال انجام اقداماتی به منظور شفافسازی عملکرد مالی و اداری واحدهای مختلف شهرداری است که با بهرهبرداری از سامانهاتوماسیون اداری با توجه به آسانتر شدن فرآیند نظارت بر مکاتبات، این هدف محقق خواهد شد.
[ad_2]
Source link
وبلاگ