وبلاگ

سیستمی به نام بازاریابی یک صفحه ای – چاپ و نشر آنلاین

فهرست مطالب

[ad_1]

بازاریابی یک صفحه ای
hodis

کارشناسان معتقدند در بیشتر کسب و کارها، سیستم بازاریابی و فروش به درستی پیاده سازی نمی شود.اما با کتاب بازاریابی یک صفحه ای می توانید مراحل مختلف کار بازاریابی را بشناسید و سپس با کمک یک استراتژی موثر، کسب و کارتان را متحول کنید.

 

در این مقاله می خوانید

بازاریابی علمی و صحیح؛ کاری دشوار

به گزارش چاپ و نشر آنلاین کارشناسان معتقدند در بیشتر کسب و کار ها سیستم ها بازاریابی و فروش به درستی پیاده سازی نمی شود به چند دلیل آن ها معتقدند که صاحبان سرمایه های بزرگ و مشاغل نسبتا گسنرده و هلدینگ ها اعتقاد به بازاریابی علمی ندارند و در کسب وکارهای کوچک یا به بازاریابی علمی اعتقاد ندارند و یا سرمایه گذاری در این بخش را اساسا مقرون به صرفه نمی دانند.

از انصاف خارج نباشیم بازاریابی علمی و صحیح کار دشواری است که قبل از هر چیزی نیازمند کسب علم و شناخت تئوری ها است و بعد از آن حتما نیازمند تجربه است.

آلن دیب در کتاب بازاریابی یک صفحه ای در مقدمه خود چنین عنوان می کند: در حالی که من سیستمی را ایجاد کردم که به طرح بازاریابی یک صفحه ای تبدیل شده است، بسیاری از مفاهیم بازاریابی با پاسخ مستقیم در آن عملی می شود، که از اختراعات و ایده های سایر رهبران و بازاریابان بزرگ تجارت استفاده شده است.

بازاریابی یک صفحه ایاستراتژی بازاریابی یک صفحه ای

آلن دیپ معتقد است این کار (یعنی راه ‌اندازی کسب و کار جدید و پیشرفت و توسعه آن) در دو مرحله انجام می ‌شود: مرحله اول قبل از انجام کار است و مرحله دوم در حین انجام کار.

قبل از شروع به کار باید بازار هدف خود را انتخاب کنید. پیامی متناسب با بازار هدف بنویسید. از طریق رسانه‌ ها و تبلیغات مشتریان بالقوه ‌ای برای خود پیدا کنید. پس از انجام این کارها وارد مرحله بعدی می ‌شویم.

در این بخش از کار باید سرنخ ‌های فروش را پیدا کنید و آن ‌ها را پرورش دهید. باید بتوانید کاری کنید که مشتریانتان تجربه بی ‌نظیری کسب کند و ارزش طول عمر مشتری را افزایش دهید. در انتها نیز باید بتوانید سیستم بازاریابی معارفه ‌ای را سازماندهی کنید.

با شناخت دقیق هر مرحله، بذل توجه به جزئیات آن ‌ها و همچنین انجام کارهایی که در بالا ذکر شد، می‌ توانید برنامه و استراتژی بازاریابی منحصر به فرد خودتان را داشته باشید. برنامه ‌ای که کسب و کارتان را رونق می ‌بخشد و مسیر پیشرفت را برایتان هموار می‌کند.

بیشتر بخوانید: معرفی کتاب «نسل سوم بازاریابی؛ از محصول به مشتری و به روح انسانی»

بازاریابی یک صفحه اییک هنرمند بزرگ یا یک دزد‍‍!

شاید خودم را چاپلوس کنم اما تصور هنرمندان خوب کپی می کنند؛ هنرمندان بزرگ می دزدند تکرار شده توسط استیو جابز و نسبت داده شده به پابلو پیکاسو، مسلما فلسفه ای است که هنگام جمع آوری این ایده های زیبا در طول سال ها و نوشتن این کتاب در ذهن داشته ام صرف نظر از اینکه شما من را «یک هنرمند بزرگ» می دانید یا یک دزد، من می خواهم شما از گنجینه ایده های اثبات شده در آینده کسب و کار خودتان استفاده کنید.

مطمئناً جایی برای خلاقیت و اختراع وجود دارد اما به نظر من، این باید بعد از تسلط بر اصول اولیه اتفاق بیفتد. کتاب بازاریابی یک صفحه ای شامل بسیاری از این اصول است. برخی از تجربیات شخصی من است اما بیشتر ناشی از تجربه افرادی است که در زندگی تجاری من «غول» بوده اند و روی شانه های آن ها ایستاده ام.

header footer bg1

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب