وبلاگ

صنایع چوب و کاغذ برند مازندران – چاپ و نشر آنلاین

فهرست مطالب

[ad_1]

صنایع چوب و کاغذ
hodis

رئیس سازمان صمت مازندران، با بیان اینکه صنایع چوب و کاغذ مازندران برند استان بوده و باید حفظ شود، گفت: مواد اولیه این کارخانه باید از طریق واردات تامین شود.

صنایع چوب و کاغذبه گزارش چاپ و نشر به نقل از بازار؛ حسینقلی قوانلو، رئیس سازمان صمت مازندران با بیان اینکه صنایع چوب و کاغذ مازندران برند استان مازندران به شمار می رود و باید همه کمک کنیم که مشکلات این مجموعه اضافه نشود، گفت: تا دو سال پیش کسی فکر نمی کرد، این کارخانه به وضعیت امروز برسد.

وی با عنوان اینکه همه تلاش کردند تا صنعت چوب و کاغذ سر وپا بماند، اظهار داشت: همه دستگاه ها از جمله دادگستری کمک کردند تا این برند استان زمین نخورد و امروز نیز باید همه کمک کنند تا پابرجا بماند.

وی با اظهار اینکه باید دست صنعت چوب و کاغذ را گرفت، یادآور شد: این کارخانه دارای مشکل نقدینگی بوده که برای رفع آن تسهیلاتی از سوی ستاد تسهیل درنظر گرفته شده است.

قوانلو یادآور شد: این کارخانه به مواد اولیه و چوب آلات خاصی نیازی دارد که باید از درختان جنگلی و یا از طریق واردات تامین شود.

tehran exhibitio 2021

رئیس سازمان صمت مازندران تصریح کرد: مبنای چوب و کاغذ تامین مواد اولیه از جنگل بوده است و نمی توان آن را در مزارع اشخاص تهیه کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح زراعت چوب گفت: این طرح از سال قبل آغاز شد و حداقل پنج سال بعد نتیجه می دهد.

قوانلو با اشاره به طلب بیش از ۲۸۰ میلیارد تومانی چوب و کاغذ از منابع طبیعی و سازمان جنگل ها یادآور شد: در عین حال منابع طبیعی نیز درباره تحویل اراضی تحت پوشش چوب و کاغذ اختلافی با این کارخانه دارد.

افزایش ۲ برابری تولید صنایع چوب و کاغذ مازندران

صنایع چوب و کاغذعلی اکبر صفریان نودهی مدیرعامل صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به تعمیرات اساسی مخزن بزرگ گوگرد گفت: امسال سال تولید و نگاه کشور به تولید داخل است و با توجه به اینکه گفته شده ارز دولتی و ارز نیمایی به کاغذ اختصاص داده نمی شود بنابراین با این تفکر که امسال سال تولید است و قرار است به بازار داخل ورود داشته باشیم از آغاز امسال تاکنون در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تولید کاغذ مجموعه چوب و کاغذ مازندران ۲ برابر افزایش یافته است.

وی ادامه داد: در شش ماه اول سال گذشته حدود 20 هزار و یک صد تن تولید داشتیم اما در حال حاضر آمار تولیدات مجموعه چوب و کاغذ مازندران در سه ماهه اول امسال از 20 هزار تن عبور کرده است.

صفریان نودهی با اشاره به ظرفیت ۱۷۵ هزار تنی این شرکت در تولید کاغذ روزنامه، چاپ، تحریر و فلوتینگ افزود: در این مدت بیش از ۲۰ هزار تن انواع کاغذ تولید و روانه بازار شد.

وی گفت: شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران به عنوان بزرگنرین تولید کننده انواع کاغذ در ایران تلاش می‌کند با حفظ و ارتقا سیستم مدیریت یکپارچه با هدف حفظ ثبات کیفی و افزایش کمی محصولات تولیدی در جهت افزایش بهره وری، توسعه پایدار و بهبود مستمر گام بردارد.

header footer bg1

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب