[ad_1]
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران(پگاه)، در مسیر بهبود بازارهای فروش شرکت های تابعه در سراسر کشور و ارتباط با مخاطبان قشر جوان، تبلیغات حوزه دیجیتال در بزرگترین پلتفرم ویدئویی کشور (آپارات)، اجرا و بیش از ۵ میلیون بازدید در یکماه گذشته ثبت شد.
در این کمپینهای تبلیغاتی که با رویکرد معرفی بسته بندی های جدید شیر استریل پگاه آغاز شده است، گروه های محصولی با ساخت ویدئو و پخش در شبکه های اجتماعی دیجیتال (اینستاگرام، واتساپ، آپارات و..) از یک سو و محتوا سازی برای آگاهی مخاطبان ادامه دارد.
بیشتر بخوانید:
ضعف در بسته بندی عسل مازندران
آشنایی با انواع کاغذ بسته بندی
در این خصوص بسته بندی تازه پس از معرفی بسته بندی های گروه کشک، به تازگی شیرهای استریل در معرفی و کمپین معرفی دوغ ها نیز آغاز شده است.
گفتنی است، در این خصوص با همکاری مشترک میان پخش سراسری بازار گستر پگاه و روابط عمومی صنایع شیر ایران، کمپین های متوالی طراحی و در حال اجراست.
[ad_2]
Source link
وبلاگ