[ad_1]
هر طراح سایتی به شما درباره اهمیت کیفیت بالای ساختار سایت تان توضیحات مفصلی می دهد، اما در عمل پیدا کردن یک شرکت مطمئن و معتبر برای طراحی سایت امر بسیار دشواری است. انگار بیان توصیه های صرف از عملی کردن آنها، حتی در میان طراح های به ظاهر حرفه ای سایت نیز دشوار به نظر می رسد.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از فرصت امروز، اگر یک کسب و کار دارای سایت مناسب نباشد، مشتریان آن را چندان جدی نخواهند گرفت. این امر مشکلات بسیار زیادی برای کسب و کارها به همراه دارد. همچنین تمام هزینه های طراحی سایت را نیز بر باد خواهد داد. بهترین راهکار در این میان تلاش برای طراحی سایت با استفاده از یک شرکت مطمئن است. مشکل اساسی در این میان نحوه پیدا کردن یک شرکت مطمئن را مورد بررسی قرار خواهد داد.
طراحی سایت برای بسیاری از کارآفرینان امر سختی است. درست به همین خاطر همکاری با موسسه های حرفه ای به عنوان گزینه ای جذاب مطرح می شود. ما در ادامه برخی از نکات مهم برای شفاف سازی با شرکت های طراحی سایت را مورد بررسی قرار می دهیم. اگر شرکت موردنظر شما توانایی انجام دادن تمام نکات موردنظر با بهترین کیفیت را داشته باشد، همکاری با آن گزینه مطلوبی خواهد بود در غیر این صورت باید به دنبال یک شرکت دیگر برای طراحی سایت برندتان باشید.
نخستین چیزی که در هر سایت به چشم کاربران می آید، محتوای آن است. شما در نخستین برخورد با یک تیم طراحی سایت باید درباره تولید محتوا بحث کنید. برخی از سایت ها در همکاری با موسسه های طراحی سایت به دنبال تولید محتوا نیز هستند. این امر باید از همان اول مشخص شود در غیر این صورت شاید در پایان راه متوجه ناتوانی شرکت موردنظر برای تولید محتوا در زمینه کسب و کارتان شوید.
اغلب اوقات برندها گفت وگو درباره توانایی شرکت طراح سایت برای تولید محتوا را فراموش می کنند. اگر شما از همان روز اول این نکته مهم را مدنظر قرار دهید، دیگر مشکلی برای تولید محتوا در سایت تان نخواهید داشت.
شیوه طراحی سایت
هر طراح سایتی در کارش یک شیوه و الگوی طراحی خاص دارد. امروزه به دلیل تنوع ابزارهای در دسترس برای طراحی سایت امکان ایجاد یک سایت به روش های مختلف وجود دارد. نکته جالب دیگر اینکه کسب و کارها در عمل سایت های بسیار متفاوتی را مدنظر قرار می دهند.
بدون تردید الگوی طراحی سایت برای یک خبرگزاری با فروشگاه آنلاین متفاوت است. بنابراین کسب و کار شما باید این نکته مهم را مدنظر قرار دهد، در غیر این صورت هیچ شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف تان نخواهید داشت.
اگر شما از همان گام نخست درباره ماهیت سایت و الگوهای مدنظرتان با طراح اصلی و تیمش گفت وگو داشته باشید، مشکلات تان به طور قابل ملاحظه ای کاهش خواهد یافت. این امر نوعی هماهنگی میان شما و تیم طراحی سایت را به همراه دارد.
ایراد برخی از برندها عدم بیان جزییات کسب و کارشان به تیم های طراحی سایت است. اگر شما از همان روز اول ماهیت کسب و کارتان را مشخص سازید، طراح های سایت بهترین الگوی طراحی را به شما پیشنهاد خواهند داد، در غیر این صورت به طور مداوم باید نگران وضعیت سایت تان باشید.
قالب اصلی سایت
قالب سایت یکی از مهمترین بخش ها در تجربه هر کاربری است. اگر سایت شما قالب زیبایی نداشته باشد، شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان نخواهید داشت. امروزه بسیاری از برندها در عمل برای جذاب تر ساختن قالب سایت شان از طرح های گرافیکی استفاده می کنند. نکته مهم در اینجا توجه به حجم نهایی قالب سایت است. اگر حجم قالب شما بسیار زیاد باشد، هیچ شانسی برای تاثیرگذاری بر روی مشتریان تان نخواهید داشت.
گفت وگو با تیم طراحی سایت پیرامون حجم نهایی قالب بیانگر مهارت شما در این حوزه خواهد بود. اغلب تیم های طراحی سایت وقتی با مشتریان حرفه ای مواجه می شوند، کیفیت خدماتشان نیز به طور ناخودآگاه افزایش پیدا می کند. بنابراین شما باید به تیم های موردنظر نشان دهید که حرفه ای ترین برند موجود در بازار هستید، در غیر این صورت شاید هیچ شانسی برای داشتن یک قالب جذاب برای سایت تان ندارید.
بیان اهمیت سرعت بارگذاری صفحات سایت برای هر برندی ضروری است. برخی از کسب و کارها در این میان هیچ توجهی به سرعت بارگذاری ندارند. همین امر گاهی اوقات حسابی حوصله کاربران را سر میبرد. اگر شما محتوای جذابی در سایت تان بارگذاری می کنید، اما به طور مداوم با بازدید اندک کاربران مواجه هستید به احتمال زیاد باید فکری به حال سرعت بارگذاری صفحات تان نمایید، در غیر این صورت داستان موردنظر برای همیشه ادامه خواهد داشت.
بیشتر بخوانید:
5 نکته پر اهمیت بازاریابی محتوا در رپورتاژ آگهی
استفاده از ابزار و تجهیزات دیجیتال در مدیریت
فرآیند فروش و بازاریابی دو اصل جدایی ناپذیر
وضعیت خدمات پشتیبانی
طراحی سایت مرحله پایانی همکاری شما با تیم های طراحی سایت نیست. بسیاری از برندها در این میان نیاز به راهنمایی و کمک های گسترده حتی پس از طراحی سایت دارند. اگر شما چنین نکته ای را به هنگام انتخاب موسسه طراحی سایت مدنظر قرار ندهید، احتمالا با مشکلات عمدهای مواجه خواهید شد.
اطمینان از خدمات پشتیبانی وسیع موسسه های طراحی سایت امر بسیار مهمی محسوب می شود. اگر شما این امر را مدنظر قرار ندهید، بسیاری از فرصت های به روز رسانی و توسعه سایت تان را از دست خواهید داد. امروزه شمار بسیار زیادی از سایت ها به دلیل به روز رسانی دیرهنگام در عمل تجربه کاربری بسیار بدی به مشتریان ارائه می کنند.
اگر موسسه موردنظر شما خدمات مربوط به آموزش کار با سایت را نیز عرضه کند، شما بهترین گزینه ممکن را پیدا کرده اید. این امر به معنای امکان شرکت در دوره های آموزشی و تکمیل مهارت تان در زمینه مدیریت سایت است. چنین امری شاید شما را به طور کامل نسبت به خدمات حوزه مدیریت سایت نیز بی نیاز سازد.
هزینه نهایی خدمات
هر سرویسی که شما در دنیای کسب و کار تهیه می کنید، هزینه ای به همراه دارد. مهمترین مسئله برای بسیاری از برندها هزینه طراحی سایت است. اگر هزینه موردنظر بسیار زیاد باشد، به احتمال زیاد باید به دنبال یک برند دیگر برای حل مشکلات تان باشید،. در غیر این صورت شاید شانس بسیار کمی برای تحویل گرفتن یک سایت خوب و تجربه ای مناسب از سایت برندتان داشته باشید.
جست وجو در میان موسسه های طراحی سایت باید براساس قیمت خدمات نیز صورت گیرد. کسب و کارها همیشه به دنبال خدمات ارزان تر هستند. این امر نوعی رقابت در میان موسسه های طراحی سایت ایجاد می کند. بنابراین شما با پیدا کردن ارزان ترین خدمات امکان صرفه جویی در هزینه های برندتان را خواهید داشت. این امر شما را یک شبه بدل به بهترین برند بازار نمی کند، اما امکان سرمایه گذاری بر روی سایر بخش های برندتان را به همراه دارد.
نکته مهم پایانی در این میان تردید کردن نسبت به خدمات بسیار ارزان است. شاید شما گران ترین خدمات را چندان منطقی ارزیابی نکنید، اما معنای این امر بهترین بودن گزینه های ارزان نیست. گاهی اوقات خدمات بسیار ارزان نشانه ای از کلاهبرداری در میان دارد. بنابراین شما باید همیشه خدماتی در رده قیمتی میانه را مدنظر قرار دهید.
[ad_2]
Source link
وبلاگ