وبلاگ

اتحادیه ناشران بین‌الملل برندگان جوایز را اعلام کرد – چاپ…

فهرست مطالب

[ad_1]

اتحادیه ناشران بین‌الملل
hodis

اتحادیه ناشران بین‌الملل  نامزدهای دریافت جایزه خود را در دو حوزه ناشران و ابتکارات نامزدهای جایزه ناشران جایگزین را اعلام کرده است.

اتحادیه ناشران بین‌المللبه گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از خبرگزاری (ایبنا)، امسال قرار است اتحادیه ناشران بین‌الملل (IPA) جایزه‌ای ویژه را به ناشران کتاب‌های فرمت‌های غیرچاپی در نمایشگاه کتاب فرانکفورت اعطا کند که عنوان آن کنسرسیوم کتاب‌های جایگزین (ABC) نامگذاری شد است.

اتحادیه ناشران بین‌الملل (IPA) سازمانی غیردولتی و خیریه متشکل از ناشران بسیاری از کشورهای جهان است که در سال 1896 با هدف مبارزه با سانسور و حمایت از ناشران کشورهای مختلف جهان تاسیس شد. دفتر مرکزی این سازمان در شهر پاریس فرانسه واقع شده است و در سال‌های گذشته تلاش اصلی خود را برای حفظ حقوق مولفین در جهان متمرکز کرده است.

اتحادیه ناشران بین‌المللبیشتر بخوانید:

مشکلات ناشران از منظر مدیر انتشارات معین در دولت های اخیر

خطر افت شدید سرانه مطالعه کشور

 

جوایزاتحادیه ناشران بین‌الملل   به ناشران 

این اتحادیه در دو حوزه ناشران و ابتکارات نامزدهای جایزه ناشران جایگزین را اعلام کرده است که در حوزه ناشران خانه انتشاراتی آنانسی از کشور کانادا، گروه انتشاراتی تیلوراندفرانسیس از بریتانیا و انتشارات دانشگاه میشیگان اعلام شده است.

در حوزه ناشران خلاق و ابتکاری بنیاد دورینا نویل کشور برزیل به خاطر انتشار کتاب‌هایی برای نابینایان، شبکه ملی انتشارات کشور کانادا برای خدمات کتابخانه‌ای خاص، مرکز سائو مای از کشور ویتنام برای کتاب‌های ویژه نابینایان و کمیته استیرینگ کشور فرانسه به خاطر انتشار کتاب‌های الکترونیک برای افراد معلول به‌عنوان نامزدهای دریافت این جایزه اعلام شده‌‌اند.

اتحادیه ناشران بین‌الملل

سال گذشته انتشارات مک‌میلان کشور آمریکا برنده حوزه ناشران و انتشارات بنیاد لیا کشور ایتالیا توانستند این جایزه را کسب کنند.

header footer bg1

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب