وبلاگ

چاپخانه‌ داران استان سمنان همگام با تغییرات

فهرست مطالب

[ad_1]

چاپخانه داران استان سمنان
hodis

برای آن‌که ما بتوانیم خود را با تغییرات صنعت چاپ هماهنگ کنیم و در حوزه بسته‌بندی عملکرد قوی داشته باشیم باید چاپخانه‌ها را به ماشین‌آلات روز مجهز کنیم. این امر نیاز به سرمایه‌گذاری‌های کلان در این بخش دارد که از توان اکثر چاپخانه‌ داران استان سمنان خارج است.

علی شیخ آهی یکی از فعالان صنعت چاپ و مدیر چاپ سینا نوین است. وی درباره وضعیت صنعت چاپ استان سمنان به خبرنگار چاپ و نشر آنلاین گفت: چاپخانه‌داران استان در حال حاضر بیشتر در بخش چاپ کارهای اداری و سربرگ و بروشور فعالیت می‌کنند؛ در حالی که در دنیای امروز کار در این حوزه‌های صنعت چاپ دیگر چندان کاربردی ندارد. صنعت چاپ برای آن‌که بتواند در این شرایط به حیات خود ادامه دهد نیاز دارد تا فعالیت خود را بر حوزه‌های دیگری متمرکز کند. صنعت بسته‌بندی یکی از رسته‌هایی است که جای کار زیادی دارد و فعالان این بخش باید به آن التفات ویژه‌ای داشته باشند.

چاپخانه‌ داران استان سمنان

بیشتر بخوانید:

فرسودگی ناوگان صنعت چاپ در تبریز و بررسی چالش های دیگر

نبود اتحادیه ضعف بزرگ صنف چاپ سمنان

 

پتانسیل های چاپ در بین چاپخانه‌ داران استان سمنان

وی در ادامه یکی از بزرگ‌ترین مشکلات چاپخانه‌ داران استان سمنان را نبود تجهیزات لازم دانست و بیان داشت: صنعت چاپ نیاز به ماشین‌آلات جدید دارد. برای آن‌که ما بتوانیم خود را با تغییرات صنعت چاپ هماهنگ کنیم و در حوزه بسته‌بندی عملکرد قوی داشته باشیم باید چاپخانه‌ها را به ماشین‌آلات روز مجهز کنیم. این امر نیاز به سرمایه‌گذاری‌های کلان در این بخش دارد که از توان اکثر چاپخانه‌ داران استان سمنان خارج است. یکی دیگر از مشکلات این استان نبود تولیدات در زمینه‌های مواد غذایی و دارویی است که نیاز به صنعت بسته‌بندی دارد.

چاپخانه‌ داران استان سمنان

مدیر چاپخانه سینا نوین در پایان اظهار داشت: آینده صنعت چاپ می‌تواند در این استان رو به بهبود برود اما به‌شرط آن‌که سرمایه‌گذاری در بخش‌هایی که برای پیشرفت این بخش پیش‌نیاز است فراهم شود. من باب مثال این استان شرکت‌های لنت‌سازی متعددی دارد که می‌توانند پتانسیل خوبی برای پیشرفت صنعت بسته‌بندی به وجود آورند.

header footer bg1
مطلب قبلیکارآفرینی با اجرای 3 تکنیک برتر

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب