وبلاگ

واحدهای بسته بندی در بوکان افتتاح شد – چاپ و نشر آنلاین

فهرست مطالب

[ad_1]

واحدهای بسته بندی
hodis

به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از نصیر نیوز، فرمانداربوکان روز دوشنبه در حاشیه افتتاح واحدهای بسته بندی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح ها شامل کارخانه تولید رب گوجه‌فرنگی و کنستانتره سیب، مدرسه ۱۰ کلاسه خیرساز”مهندس محمدمهدی نجات”،واحدهای بسته بندی غلات و حبوبات و طرح گاز رسانی به ۱۰ روستایی بوکان است که برای اجرای آنها در مجموع ۲۶۲.۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

واحدهای بسته بندی کارخانه تولید رب گوجه‌فرنگی و کنستانتره سیب در بوکان به بهره‌برداری رسید

محمد امین‌زاده افزود: نخستین کارخانه تولید رب گوجه‌فرنگی و کنستانتره سیب در بوکان به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: کارخانه تولید رب ابراهیمی واقع در اراضی روستای حسین‌مامه از توابع بخش سیمینه در زمینی به مساحت ۳۰هزار مترمربع با ظرفیت ۶هزار تن در سال به بهره برداری رسید که با افتتاح این طرح  برای ۱۸ نفر به صورت مستقیم اشتغال فراهم شده است.

فرماندار بوکان گفت: این کارخانه با سرمایه‌گذاری ۱۳۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و با هدف تثبیت و افزایش سطح زیر کشت محصول در منطقه و تامین غذایی مورد نیاز جامعه و افزایش ارزش افزوده احداث شده است.

 

بیشتر بخوانید:

بسته بندی سامسونگ و پلاستیک باز یافت شده

بسته بندی میوه خشک ایران استاندارد نیست

 

مدرسه ۱۰ کلاسه  خیرساز “مهندس محمدمهدی نجات” افتتاح شد

فرماندار بوکان اضافه کرد: این مدرسه با زیربنای ۶۵۰ مترمربع در منطقه امیرآباد بوکان که منطقه کم برخوردار است احداث شده که برای احداث این فضای آموزشی  ۲۴ میلیارد ریال توسط خیر نامی “مهندس محمدمهدی نجات” و با همت نماینده وی در شهرستان بوکان “ملاخضر عمری” احداث شده است.

وی افزود: این خیر تاکنون بیش از چهار واحد وفضای آموزشی در شهرستان بوکان احداث کرده است.

 واحدهای بسته بندی بوجاری و بسته‌بندی غلات و حبوبات

امین زاده ادامه داد: واحد بوجاری و بسته‌بندی غلات و حبوبات آقای عزیززاده با ظرفیت پنج تن در ساعت برای ۶ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی دارد.

وی افزود: این طرح با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به میزان ۳۰ میلیارد ریال و اعطای تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید به میزان هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۳هزار مترمربع در اراضی روستای تبت از توابع بخش مرکزی احداث شده است.

header footer bg1

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب