وبلاگ

جلوگیری از قطع مکرر برق در واحدهای چاپی – چاپ و نشر آنلاین

فهرست مطالب

[ad_1]

قطع مکرر برق در واحدهای چاپی
hodis

رئیس اتحادیه چاپخانه‌ داران تهران خواستار همکاری شرکت توانیر با صنعت چاپ و جلوگیری از قطع مکرر برق در واحدهای چاپی شد.

طی روزهای اخیر خاموشی ‌های بی ‌برنامه و طولانی مدت برق مشکلات زیادی را برای مردم و البته صنایع مختلف به وجود آورده و صنعت چاپ نیز از این معضل مستثنا نبوده است. در حال حاضر صنایع مختلف کشور ضمن بلاتکلیف بودن تا حد زیادی نگران تجهیزات کارخانه‌ ها و کارگاه‌ هایشان هستند چرا که خاموشی‌ های متعدد آسیب‌ های مالی زیادی را به آن‌ ها و ماشین‌ آلات گران‌ قیمتشان وارد می‌ آورد.

به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از روابط عمومی اتحادیه چاپخانه داران تهران؛ احمد ابوالحسنی، رئیس اتحادیه چاپخانه ‌داران تهران در پی قطع متوالی برق در واحدهای چاپی تهران، خواستار همکاری شرکت توانیر با صنف چاپ و جلوگیری از قطع مکرر برق در واحدهای چاپی شد.

گفتنی است؛ برخی از واحدهای صنعتی مرتبط با صنعت چاپ در تهران با ارسال نامه‌ ای به رئیس اتحادیه چاپخانه‌ داران تهران از وی خواستند پیگیری و رایزنی‌ های لازم برای جلوگیری از قطعی برق در واحدهای چاپی را به عمل آورد.

قطع مکرر برق در واحدهای چاپیپیگیری های اتحادیه در رابطه با قطع مکرر برق در واحدهای چاپی

در این راستا و پیرو نامه قبلی رئیس اتحادیه چاپخانه‌ داران تهران به شرکت توانیر مبنی بر اعلام جدول خاموشی‌ ها به‌ منظور اطلاع‌ رسانی به واحدهای چاپی، بار دیگر احمد ابوالحسنی با ارسال نامه‌ ای به شرکت برق منطقه‌ ای تهران پیگیر وضعیت موجود شده و از مسئولان ذی‌ربط خواست تا نسبت به همکاری بیشتر در این ارتباط و جلوگیری از قطع مکرر برق در واحدهای چاپی اقدامات لازم را به عمل آورند.

بیشتر بخوانید: جدول خاموشی های احتمالی تهران در 4 روز آینده

قطعی برق علاوه بر آسیب‌ هایش به ماشین‌ آلات و تأثیر منفی که بر نوبت‌ های کاری کارکنان مجموعه‌ های چاپی دارد، ضمن بالا بردن باطله‌ های کار، می‌ تواند بانی بدعهدی در زمان تحویل کارها شود. باید توجه داشت صنعت چاپ به عنوان یک صنعت مادر در تولیدات کشور نقش مؤثری دارد و به وجود آمدن مشکل در روند آن می‌ تواند ابعاد گسترده‌ ای در بحث تولید و بازار داشته باشد.

header footer bg1

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب