وبلاگ

اتحادیه چاپ به عضویت کارگروه پاسداشت زبان فارسی درآمد

فهرست مطالب

[ad_1]

کارگروه پاسداشت زبان فارسی
hodis

احمد ابوالحسنی، رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران به عضویت کارگروه پاسداشت زبان فارسی در آمد.

به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از روابط عمومی اتحادیه چاپخانه داران تهران، در پی دیدار چند هفته گذشته رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران با مشاور وزیر و دبیر کارگروه پاسداشت زبان فارسی، احمد ابوالحسنی به عنوان یک عضو به این کارگروه دعوت شد.

بر پایه این گزارش، از آنجایی که یکی از مصدایق پاسداشت زبان پارسی در بسته بندی محصولات مختلف داخلی، تبلیغات محیطی و تابلوهای شهری متبلور می شود، از این رو در دعوت نامه ای که از سوی محمود شالویی، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ریاست اتحادیه چاپخانه داران تهران ارسال شده است، دستور دومین جلسه کارگروه یاد شده بر اساس درخواست اتحادیه چاپخانه داران، بررسی وضعیت تبلیغات محیطی موجود در سطح شهرها، تابلوهای نوشتاری معرف شهرها که اغلب از حروف بیگانه استفاده می شود و بررسی وضعیت موجود چاپ و بسته بندی با در نظر گرفتن قوانین مربوط به پاسداشت زبان فارسی عنوان شده است.

متن نامه مشاور وزیر و دبیر شورای هماهنگی کارگروه پاسداشت زبان فارسی به شرح زیر است:

از حضور ارجمندتان دعوت می شود در دومین جلسه از دوره جدید نشست های رسمی کارگروه دائمی شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی که روز دوشنبه مورخ ۲۸ تیرماه سال جاری در محل سالن جلسات وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار می شود شرکت کنید.

 دستورجلسه:

 بررسی وضعیت تبلیغات محیطی موجود در سطح شهرها

 بررسی تابلوهای نوشتاری معرف شهرها که اغلب از حروف بیگانه استفاده می شود بررسی وضعیت موجود چاپ و بسته بندی با در نظر گرفتن قوانین مربوط به پاسداشت زبان فارسی می باشد.

 دکتر محمود شالویی

مشاور وزیر و دبیر شورای هماهنگی پاسداشت زبان فارسی

بیشتر بخوانید: بررسی جایگاه زبان فارسی در حوزه چاپ و تبلیغات

header footer bg1

[ad_2]

Source link

دیدگاهتان را بنویسید

فهرست مطالب